...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

متن آهنگ زیبای رضا شیری

بزن زیر گریه 

نذار امشبم با یه بغض سر بشه

بزن زیر گریه چشات تر بشه

بذار چشمات و خیلی آروم رو هم

بزن زیر گریه سبک شی یکم

یه امشب غرور و بذارش کنار

اگه ابری هستی با لذت ببار

هنوزم اگه عاشقش هستی که

نریز غصه ها تو تو قلبت دیگه

غرورت نذار دیگه خستت کنه

اگه نیست باید دل شکستت کنه

نمی تونی پنهون کنی داغونی

نمی تونی یادش نباشی به این آسونی

هنوز عاشقی و دوسش داری تو

نشونش بده اشکای جاری تو

نمی تونی پنهون کنی داغونی

نمی تونی یادش نباشی به این آسونی

نذار امشبم با یه بغض سر بشه

بزن زیر گریه چشات تر بشه

بذار چشمات و خیلی آروم رو هم

بزن زیر گریه سبک شی یکم

یه امشب غرور و بذارش کنار

اگه ابری هستی با لذت ببار

هنوزم اگه عاشقش هستی که

نریز غصه ها تو تو قلبت دیگه

غرورت نذار دیگه خستت کنه

اگه نیست باید دل شکستت کنه

نمی تونی پنهون کنی داغونی

نمی تونی یادش نباشی به این آسونی

هنوز عاشقی و دوسش داری تو

نشونش بده اشکای جاری تو

نمی تونی پنهون کنی داغونی

نمی تونی یادش نباشی به این آسونی

25band "tamin & a`de"l

 از من نگذر نمی تونم

عاشق تر از قبلم بمون تو پیشم

دور از چشات هرگز آروم نمی شم

عاشق شدن خوبه  اگه عشق تو باشه

تنهام نزار تا بی تو دنیان از هم نپاشه(2)

از من نگذر نمی تونم چون وابستس به تو جونم

محتاجم به نفس هاتو( اخه دور از دستات تو زندونم2)

A`del

"هی نمی دونی چه خبرت نمی تونم حرفامو یه نفره بگم

حق داری بری برو من که جای تو نیستم

داری فک می کنی که دیگه من مالتو نیستم

کاش می شد چمارو بست باز کرد و به راحتی به روزای قبل باز گشت

ما ها کناره هم بدون هیچ درد و رنجی

غصه ای نبود نه جرو بحثی

چیه می خوای بهم بگی باورش سخته

کیه اونکه کناره  تو تا تهش نشسته

اونکه دیونته مثه نفس نزدیکه به تو

میگه با تو بودن درداشو تسکینه یه عمر

نزدیک اگر باشی غرق تو میشم دور از چشات هرگز اروم نمی شم

از قلب من دوره آخه تویی امیدم (دیگه دوریت محاله واست  جونمو میدم2)

از من نگذر نمی تونم چون وابستس به تو جونم

محتاجم به نفس هاتو( اخه دور از دستات تو زندونم2)

از من نگذر نمی تونم چون وابستس به تو جونم

محتاجم به نفس ها تو( اخه دور از دستات تو زندونم2)

ارمین2afm،حسین tohi،امیر رضایا،امیر تتلو،اردلان tome

غیر مستقیم

نمک رو زخم من نپاش

تویی تنها دل خوشیم

غیر مستقیم تیکه ننداز

نگو مال هم نمی شیم

از رو دلسوزی می خندی

می گی همش تو فکرمی

چرا زورکی واسه من

از عاشقی دم می زنی

حالا که می خوای بری

نمی خواد بهم بگی

عاشقمیو ، منو خیلی دوسم داری

واسه ی نبودنم خدا خدا نکن

وقتی که رفتی از پیشم

پشتتم نگاه نکن ( 2 )

می خوای بزاری  بری

ببینی بعد تو من

با کس دیگی ام

یا فقط تو کف توام

اینکه من تو رو می خوام

معلومه غیر مستقیم

آره تو منو نمی خواستی

بود عیب تو همین

ازت ممنونم

اگه با من موندی زورکی

آره ممنونم

اگه بازم خوندی زورکی نامه هامو

حال و روزمو نپرسو برو دیگه

بدون تهی هرجا بشینه

داستان تو رو می گه

حالا که می خوای بری

نمی خواد بهم بگی

عاشقمیو ، منو خیلی دوسم داری

واسه ی نبودنم خدا خدا نکن

وقتی که رفتی از پیشم

پشتتم نگاه نکن

تیکه میندازی که باید بری غیر مستقیم

برو ولی یه درصد فکر نکن قیدتو زدی

خواستی دلمو ببری

بردی خداییشم

تنها بدی عشق اینه

عاشقا جدا می شن

ازت ممنونم

اگه واسم دل می سوزونی تو

آره ممنونم

اگه هنوزم به فکرمی تو

بگو اندازه من ، می خوره کی غمتو

راسی راسی نمی خوای بیام به دیدن تو

حالا که دوسم نداشتی تو

بزار برو

برو نمی خواد به پای من

بسوزیو بسازی

برو نمی خواد  که واسه من

عشقتو ببازی

حالا که داغی ، می گی داری می ری

ما رو حلال کن

بدیا رو ببخش ، می دونم خوبیا رو الان تو

حق داری نبینیو بگی بد بودم همش

اگه تا الانم با من موندی ، ممنونم ازت

آره ممنونم

اگه با هر ساز من رقصیدی

تو راسی راسی عروسک ناز من تقصیری

نداشتی که نزاشتی من داشته باشم تو رو

حالا که دل تو موندنتو نخواسته با من برو

حالا که می خوای بری

نمی خواد بهم بگی

عاشقمیو ، منو خیلی دوسم داری

واسه ی نبودنم خدا خدا نکن

وقتی که رفتی از پیشم

پشتتم نگاه نکن ( 2 )

متن آهنگ گله با صدای محمد بی باک

" گله "

هه ! هیچ کدومتون نمیفهمین
به خدا هیچ کدومون نمیفهمین
وقتی دنیات واقعا سیاه شده
وقتی موقع نوشتن بغضت میترکه
میفهمی چه حسی داره ؟؟؟
میگی همه اینها تبلیغه؟




آماده ای ؟ که تو هم منو ترک کنی
یا می خوای بشنوی تا درد منو درک کنی
می خونم تا تو دلم این بار سنگین نمونه
این اشکه منه که باعث رنگین کمونه
این صدای اشک منه به هر گوشه رسید
فعلا که زندگی گرگه و ما یه خرگوشه سفید
دلم بهم میگه این ناله ها کافی نیست یه ریز
غرق خوابم ، واسم یه لیوان کافی میکس بریز
که بیدار بمونم ببینم من چه واژهای
می تونه بهتر بیان کنه عمق این تراژدی
وقتی کسی راه نمیاد باهام جز سایه من
بایدم رپ معنی دار بشه مایه ننگ
با همین امکاناتم میرم تو این راه پیش و پس
وقتی 70 میلیون می خوان کار شیش و هشت
پس دیگه حاجت کدوم استخاره هست ؟
باید بکنم از استعدادم استفاده پس


گله دارم ، آره من از خدا گله دارم
که چرا در هر قدمم می خوره گره کارم
دیگه پر شده از ناله ها دله پارم
که چرا خوبیهای دنیا واسم نصفه کارست
وقتی غرق میشم آره زیر سیل کارم
وقتی نمیشه بدست بیارم دل یارم
وقتی شونه ای ندارم روش سر بذارم
میگم گله دارم ، گله از این دل زارم




می گی کفر نگو ، تو هم شکر کنش باز
ولی وقتی شب رفته و اینجا صبح شدش باز
و خورشید تابید رو مشکلی که تو دل من بوده
حالا منم و روزگار و یه دوئل مردونه
می گم بکش خودتو بذا یه نفسی بکشی
وقتی داری راه زندگیتو عوضی می کشی
به مشکلاتم می گم من دوباره نمی خوامت
چرا سختی واسه منه خوشی مال رفیقامه ؟
از شاسن بده مائه جاده تنگ میشه ، آره
وقتی دست به طلا هم میزنیم سنگ میشه ، آره
وقتی به آینده ها ندارم حص خاصی
وقتی به جیبم ندارم حتی اسکناسی
پیش دوست و آشنا هم نمی خوام کم بیارم
مجبورم سر و تش رو با یه دروغ هم بیارم
جای اینکه خدا واسه مشکلم پا پیش بذاره
کاری کرده صبح و شب رو سرم آتیش بباره




گله دارم ، آره من از خدا گله دارم
که چرا در هر قدمم می خوره گره کارم
دیگه پر شده از ناله ها دله پارم
که چرا خوبیهای دنیا واسم نصفه کارست
وقتی غرق میشم آره زیر سیل کارم
وقتی نمیشه بدست بیارم دل یارم
وقتی شونه ای ندارم روش سر بذارم
میگم گله دارم ، گله از این دل زارم


تا که پوله به جیبت دورت از دوستی پره
تا که مشکل داری نمیبینی دوستی دورت
جز 2 ، 3 نفر رفته هر کی سمت ما بود
حالا ماییم و بورس و چک و سفته هاممون
اونها شعار می دادن منو درکم می کنن
ولی وقت سختی دیدم چطور ترکم می کنن
چه دوستهای من ، چه عشق و چه برادرم
نمیدونستم ضامن رابطمه درآمدم
و واسه مشکلاته به هم ریخته حال روحیم
حالا کجای دنیا فرار کنم با چه رویی؟
و تو هر کشوری که به تو بخوان اقامت بدن
واسه ایرانی بودنت تو رو حقارت میدن
تو رویا بودم که حال خوشم همیشگی است
و حالا می فهمم هیچ مادیاتی همیشه نیست
دنیا کاری کرد که چشم های من هر شب اشکه
ولی نمیبازم ، مگه دنیا از رو نعشم رد شه

یادداشت من

من المان و خیلی دوست دارم برای همین عکس اون ها رو هم می زارم

آهنگ علی لهراسبی

فاصله ها

اگه فاصله افتاده

اگه من با خودم سردم

تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم

چه آسون دل بریدی از دلی که پای تو گیره

گه ازین بدترم باشی واسه تو نفسش میره

نمی ترسم اگه گاهی دعا مون بی اثر می شه همیشه لحظه اخر خدا نزدیک تر می شه

تو رو دسته خودش دادم که از حالم خبر داره که حتی  از تو چشماشو یه لحظه بر نمی داره

تو امیده منی اما داری از دست من میری با دستای خودت داری همه هستی مو میگیری

دعا کردم تو رو بازم با چشمی که نخوابیده مگه میزاره دل تنگی مگه گریه امون میده

مریضم کرده تنهایی ببین حالم پریشونه اونقدر اشک می ریزم گه برگردی (که برگردی)

به این خونه

حسابش رفته از دستم شب هایی رو که بیدارم

شایداز گریه خوابم برد برات در ها رو باز میزارم

نمی ترسم اگه گاهی دعامون بی اثر میشه همیشه لحظه اخر خدا نزدیک تر می شه

تو رو دست خودش دادم که از حالم خبر داره که حتی از تو چشماشو یه لحظه بر نمی داره

آهنگ مبارک باشه 2afm

MOBARAK BASHE

ARMIN,2@FM,HE 2@FM,2@FM HEHEHE

che lake khoosh rangi che arayeshi dari
che doost pesare khoobi che arameshi dari
vaghti 2afmi ni ke be to
fekr
kone
roozi 100bar zang bezane toro checket kone
rasti shenidam to dige a ma khasteh shodi
shenidam be ye kase digei vabaste shodi
be doos pesare jadidet mobarak bashe
asan mage mishe saligheye shoma bad bashe?
migan kheli baham khoshin khob khodaro shokr
yekiam peida shodo dele shomaro bord
manam ke vase residane be to bi omidam
ta jayi ke yadame hey donbalet midooidam
bezar begam hala ke dari miri rahat bi liyaghat
gofti ta tahesh bahatam vali didi taghat nayavordio
yeki digaro jay goozine man ovordio
kheli rahat to aberoe mano bordi

yeroozi faghat dastaye to bod to dastam
vali hala hesabi va nemikonam root aslan
hamaro mipichidamo pashoodi roo dastam
khodai to vojode to ehsasi bood aslan
yeroozi faghat dastaye to bod to dastam
vali hala hesabi va nemikonam root aslan
hamaro mipichidamo pashoodi roo dastam


dige boro fekre manam nabasho rahat
ba harki hasti bash manam havasho daram
harki ke ba toe ya yejoorai ashnas ba to ba
inke bad boodi baz shans ba toost
chon man halime hanooz hormate noono namak
ba inke hame harfaye to dorogh boodo kallak
man ke az hame khoordim khoob migim tooam roosh
mitooni in musico bedi ba sedaye boland goosh
midooni amsale to dorovaram pooran
koosh oon ke babe meyle mane oo man bitabesham
oon ke be cheshm nayad bozorg tarin iradesham
hatta be badtarin shekl bezanan zirabesham
bazam dooneste ba doroghash siyah besham
oon ke be yadesh man zire baroon piyade shab ghadam mizanam
ama nist eyne khialesham
man to fekresho on bi estress mikhabe shab

yerozi faghat dastaye to bod to dastam
vali hala hesabi va nemikonam root aslan
hamaro mipichidamo pashoodi roo dastam
khodai to vojode to ehsasi bood aslan
yeroozi faghat dastaye to bod to dastam
vali hala  hesabi va nemikonam root aslan
hamaro mipichidamo pashoodi roo dastam


shayad tebghe mamol ba ye shishe martini masti
ya ba doos pesaret dari to ye party miraghsi
ya shayadam ono mese man azaresh midi
ya kheli veloo ye takht masajesh midi
mese man herset mide ke divoone beshi
saresh dad bezani begi too khone beshin
begi jayi naro doore hamaro khat bekesh
vali khoodet jolo ayne bekeshi khate cheshm
ke be ghararet beresi to ba on bashi
migan shiftash shodi tabeghe ghanoonashi
akhe mage ye adam ta in had mishe bi rahm
naboodi bebini to naboodet chi keshidam
avare in kochicke khiaboona shodam eyne bi khooneha
dorost eyne divooneha ba khodam harf mizadam
migoftam barmigarde miyad mimone pisham
fek mikardam midooni age nabashi divoone misham

yeroozi faghat dastaye to bod to dastam
vali hesabi va nemikonam root aslan
hamaro mipichidamo pashoodi roo dastam
khodai to vojode to ehsasi bood aslan
yeroozi faghat dastaye to bod to dastam
vali hesabi va nemikonam root aslan
hamaro mipichidamo pashoodi roo dastam
khodai to vojode to ehsasi bood aslan


تغییر موضوع وبلاگ

از این به بعد می خوام متن آهنگ های خواننده ها رو بزارم اولین متن هم متن آهنگ ارمین   

  2afm 

 

 

  

انیتا