...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

he is my life&dream

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:27 ق.ظ

سلام دخترالمانی خودتم مثل الملنی ها خوشکلی دوست دارم چون خودتم المانی هستی جیگرتو بخودم بای.

اوه.ببخشید میشه بگی من و کجا دیدی و شما؟

محسن اشتایگر چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ

من عاشق۳چیزم ۱-المان۲-طرفدارای المان ۳-دختر المانی خوشکل خواهش می کنم ثبتش کن مرثی

سهیلت سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:06 ب.ظ

سلام
آلمانو عشقه
فقط
چلسی و عشقه
فقط
بووووووووووووووووووس

نگین گله سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:09 ب.ظ http://irattc1.blogfa.com

سلام عسیسم من آپم بدوووووووووبیا

paary سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ب.ظ http://paary.blogfa.com

سلام عسیسم.....[نیشخند]

من بالاخره اومدم[قلب]

ببخشید این مدت نبودم...[خجالت]

اپت خیلی خیلی ناس بود مرسی واسه خبر دادنت!

بزودی اپ میکنم![چشمک]

نینا چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ق.ظ http://nina-love2afm.blogfa.com

سلام عزیزم
مرررررررررررررررر۳۰ که بهم سرزدی......
من خیلی دوست دارم باهاتون باشم اما خودم ۴ یا ۵ تا وب دارم و درسهام هم هستن........
این بهونه نیس ولی کارا سنگینن!!!!!!!!!
بازم بهم سربزن....
راستی من رو هم بااسم لینک کن
لینک شدی.........
یه بوووووووووووووووووووس از طرف یه دووووووووووست!!!!!!!
بااااااااااااااای....

ش چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ب.ظ http://www.amir35.blogfa.com

ارمانیون چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ب.ظ

وووووووو.ارمین چه قدر خوشگل شده.عزیزممم.وبت خیلی با حاله.موفق باشی.راستی المان با کجا بازی داره۲۰/بهمن؟
بهترین ارزوهای ما برای المان

با ایتالیا عزیزم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ب.ظ

سلام دختر المانی عزیزم من شبها خوابتو میبینم . تو منو نمیشناسی ولی من تو رو میشناسم چون خیلی مشهوری بازم جیگرتو بخورم خوشکل

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ب.ظ

راستی من بچه ی ساری ام عاشق المان بایرن و دختر المانی خوشکل

وووووو.خوب اگه بگی می شناسمت همشهری.منم سارویم.البته ساروی ساروی نه ولی بابام و مامانم واسه سواد کوهن.حالا بگو تو کی؟خواهش دارم میمیرم از فضولی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد