...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

عیدتون و ساله جدید مفارککککککککککککککککککککککککک.

سلام دوباره اومدم امروز ۳۶۳روزه که از ساله ۸۹ گذشته  

امید وارم سالی که گذشته و داره به پایان می رسه ساله خوبی بوده باشه و موفق بوده باشید 

و حالا ساله جدید 

امیدوارم که ساله خوبی باشه و به هر چی که دلتون می خواد برسید. 

و دیگه به قول اجی شیرین به اونی که دوست دارید دیگه بگید دیگه بچه دق کرد. 

باور کنید اونی که دوسش دارید منتظره توئه که بهش بگی که دوسش داری !!!  

پس زود تند سریع به سرعت برق به سرعت توپی که داره گل می شه برید و بهش بگید. 

 

دادا مهران توئم به صبا بگو.یادت نره هااااااااااااااااا. 

 

 

 

همتونو دوست دارم.سره سفره هفت سین من و المان یادتون نره.منم شما ها و چیز هایی که دوست دارید یادم نمیره. 

 

و دوسته گلم شیما جونم .بهترین دوستم که خیلی دوست دارم تولدت۶فروردینه و پیشاشیش مفارک باشه گلم اهنگ ارمین که ۳پست قبلی تقدیم به تو بهترینم 

 

یه چیزه دیگه ایسان.پری.ساره.سپیده.عاطفه.نگین.گلسا.کیمیا.هانیه.مهتاب.

شیرین.ثنا.نینا و شبنم خواهرای گلم ایشالا به هرچی می خواید برسید.(راستی یه شوهره خوبم نسیبتون شه 

داداشای گلم به هر چی می خوان برسن(یه زنه خوب هم نسیبه شما ها شه) 

 

با ارزوی بهترین ها و زیباترین ها خوشبختی بابای تا ساله دیگه

 یه اهنگه دیگه میزارم توش میگه تو دختری هستی از ژرمنی خیلی دوسش دارم با نمکه اهنگشم داداش پیامم ساخته گوش کنید ضرر نمی کنید

  واسه گوش کردن و دانلود کردنش برو ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...

شیتونی های من دوباره گل کرد:ی

سلام من اومدم. 

این روزا بی حوصلم خیلی. 

عید داره میاد ولی نمی دونم چمه 

کله مدرسه رو هم المانی کردم رفت. 

همه با من مهربون شدن(البته یه سری هم عینه چی ازم میترسن) 

دوباره رفتم مدرسه 

دوباره شلوغ کاریام شروع شد 

از دراوردنه ادای معلم تا انداختن پروژکتور روی میزه معلم. 

من نمی دونم این معلمه دین و زندگیمون چه قدر مسخرست.تو فکر اینم به کاری کنم حالش بگیره راه کار پیشنهاد بدی انجام بدم. 

تو هفته پیشم اعصابم خورد بود حوصله هم که ابدا معلم شیمی مونو که خیلی بد درس میده و اصلا بلد نیست کلاس و اداره کنه بیرون کردم 

اگه گفتید چی جوری؟؟؟؟ 

من اگه حوصله نداشته یاشم سگ می شم.معلمون صداش گوش خراش 

بچه ها هم وراج.کاریشون نمیشه کرد.اون معلمه خنگ هم که هی میزد رو میز دیوانه شده بودم دیگه 

۲بار صداش زدم نشنید باره سوم گفتم هوی جواب داد فهمیدم جزء ادمیزاد نیست.گفتم خانم:((میشه بچه هارو ساکت کنید؟؟)) 

گفت:((ساکت نمی شن !من چی کار کنم؟؟؟)) 

منم اون روی سگم بالا اومد گفتم تو که عرضه نداری بچه ها رو ساکت کنی پاشو برو بیرون 

اونم:((این جا یا جایه منه یا جایه تو!!!)) 

بنده چشم سفید:((جایه من خوبه.شما می تونید برید بیرون)) 

اونم رفت 

بچه ها هم از ترسه خشمه بنده اروم و دست به سینه نشتن.مدیر اومد فکر کرد من ازش می ترسم(کور خونده بود) 

رو به من گفت شُکری  

-بله خانم 

-چرا به خانم ایرانی گفتی برو بیرون 

-من نگفتم بره بیرون گفتم بچه ها رو ساکت کنید.ایشونم نتونست قهر کرد اومد دفتر. 

بچه ها:بله خانم.بیچاره شُکری که حرفه بدی نزد.این بچه ها اصلا زبون به دهن نمی گیرن 

-باشه من الان به خان ایرانی میگم که این جلسه نیاد سره کلاس.تا اونایی که حرف می زدن ادب شن 

بچه ها هم از خدا خواسته.دوباره شد کلاس حموم زنونه(مردونه.من نمیدونم) 

با یک نگاه من بچه ها صداشونو کم کردن.نشستیم من و دوستم مژده(اونم ارمین و دوست داره) واسشون فول البومه ارمین جون و اجرا کردیم و منم چند تا اهنگه انگیلیسی اجرا کردم که قرار شد من برم امریکن ایدل 

 

بعد نقد و بررسی بازی بایرن-دورتموند که بسیار بحثه جالبی بود. 

بعدشم بچه ها از عید و لباس عید و سفره ۷سین و خانوادشون گفتن.وقتی داشتن تعریف می کردن یهو دلم تنگ شد واسه داییم و عموم که هر سال سره خاکشون سال تحویل می کنیم.دلم شکست اشک تو چشام جمع شد.خیلی خودمو کنترل کردم که گریه نکنم ولی نمی شد  همه ی غم هام یهو جمع شدن من گریه کردم به خاطر اینکه سره سفره ۷ سین نمی شینیم.گریه کردم چون دلم می خواس عید و المان باشم.گریه کردم واسه دلم ولی الان خیلی بهترم امروز بهم خوش گذشت یه دله سیر گریه کردم راحت شدم. 

 

دیگه الان خوبمممممممممممممممممممممممممم 

 

دوستون دارم خیلی زیاد(در حده بوندس لیگا

امروز اومدم با اهنگ های جدید مدید برو بچ 021 

 

 

اول حسین تهی گل گلاب 

 

  

 

دوم محمد بی باک گل پسر 

 

 

 

 

 

سوم تتلو و سعید اس جی 

 

 

 

 

 

چهارم از سعید کرمانی و علی رضا 

 

 

 

 

 

پنجم از سروش هیچ کس 

 

 

 

 

و اخرین اهنگه امروز از عماد طالب زاده 

 

 

 

برای دانلود ادامه مطلب به ترتیبه 

 

 

راستی مرخص شدیم<:-p دوستون دارم خیلی زیاد

ادامه مطلب ...

خدایا!به خاطر نعمت هات و حکمت هات شکر 

 

شکر به خاطر یه زندگی دوباره 

 

شکر به خاطر دوستام 

 

شکر به خاطر فامیلام 

 

شکر به خاطر تولدم.تولدی که دوباره بهم دادی. 

 

شکر به خاطر اتفاقی که افتاد. 

 

شکر به خاطر ...

 

شکرت خدا شکرت! 

 

به خاطر کسایی که دوسم داشتن و دارن 

 

شکرت که تا ابد محکوم به نداشتن...

 

شکرت ! 

 

 

سلام بچه ها!سلامی که بعد از مدت هاست!الان که دارم اینارو می نویسم اشکام می میاد! 

 

دلم براتون تنگ شده!خیلی هم تنگ شده!ببخشید که همتون و نگران کردم!معذرت می خوام! 

 

دوستون دارم خیلی زیاد. 

 

پری.ساره.سپیده.نگین.ایسان.عاطفه.نینا.کیمیا.گلسا.نادیا.ثنا.هانیه.شیرین.مهتاب جونم(این جونم واسه همتون بودا). 

مهران.نیما.شهاب.امین.علی بالاک.پوریا.بابک.(پیام عزیزم )

 

همتون و  دوست دارم.مرسی که تو این مدت یه حالی از من می پرسیدین.به جونه خودم مثله  

خواهر و برادرم دوستون دارم:-* 

 

به نوشته ی ارمیتا(دیشب به هوش اومده ها) 

من اومدم بچه ها(انیتا دیونه ی المانو دوستاش) 

 

 

اینم چون تولد خواهرم و ساره جونم نبودم تقدیم به خواهرم و ساره جونم و طرفدارای ارمین (فداش بشه انیتا)فیگورت تو حلقم

 

 

 

برای دانلود ادامه ی مطلب

ادامه مطلب ...