...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

المان همیشه سر فراز

  

 

وقتی به دور دستها نگاه میکنی گرد و غبار سوارانی را خواهی دید که افق را پوشانیده اند . آنها نسل جوان ژرمن هستند که برای کسب افتخارات جدید میتازند .  

 

 

 


 
 
  
 
 
 
We always love germany
Germany here in my heart

My heart will go on and on
We always love Germany

I see and feel Germany
Germany will go on and on
نظرات 20 + ارسال نظر
علی شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.dvd3enter.com

سلام
خوبی دوست عزیز
من داخل نت داشتم میگشتم که یک فروشگاه فیلم دیدم که واقعا جالب بود هر روز آپدیت میشه و فیلم های جدید میزاره.
جالبه بدونی که قیمت تمام فیلم ها فقط 100 تومان هست
[تعجب]
تازه شرایط هم داره
1-تمام محصولاتش دارای گارانتی 24 ساعته هستند
2-میتونی به صورت نقدی و پستی خرید کنی
3-با خرید نقدی 10% یعنی یک فیلم به شما رایگان میده
4-با هر 20 هزار تومان خرید ارسال خرید شما رایگان میباشد
5-برای هر مناسبت کپن تخفیف میده
دیگه از این بهتر نمیشه
من بهت گفتم اگه خواستی ازش دیدن کن اگه خوشت اومد از فیلم هاش ازش خرید کن من که خرید کردم راضی بودم

www.dvd3enter.com

[گل][گل][قلب][چشمک]

germany people پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:48 ب.ظ

yes.you says right germany alwayas in our heart and always in our dream i hope that one day we are all in germany.i hope resistant germany.

i hope too my darling.

پیمان پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:04 ب.ظ http://gameoftown.blogfa.com

سلام.
با یه مطلب جدید و کامل آپم.
خوشحال میشم که بیای و ببینی و اگه خواستی یه نظر هم بدی>[چشمک]
[گل][گل][گل]

دیزل اشتاین پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:31 ب.ظ http://dieselstein.blogfa.com

هی یه سری به ما بزنی بد نیها اولیشم و بیشترین گردهاهم برای گروسکرویتس و هوملزه قبول داری

poriya جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ق.ظ http://www.jazabe73.mihanblog.com

salam anita jun
omadam begam

________________$$$$___$$$$
__________________$$$$$$$_$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$____$$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ دوست خوبم آپم
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
__$$$_________________$$$$$$$$$
$_____________________$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__$$$$$$$$

دیزل اشتاین جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ب.ظ

دیزل اشتاین بلینک منم می کنم

هوادار آبی جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:42 ب.ظ http://schalke04.blogfa.com

سلام.من تو رو لینک کردم.از اینکه من رو لینک کردی هم ممنونم.خبر داری آلمان با ترکیه بازی داره؟

بله.مگه میشه ندونم.

poriya شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:22 ق.ظ http://www.jazabe73.mihanblog.com

سلام
تولد تولد تولدم مبارک
آنیتا مهمونی نمی گیری برامون بابا تولدم نا سلامتی دوشنبه
@...............@..........@............@@@@@.........@ @@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@ @.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@...............@....@.........@ @....@..@....@....@.........@...............@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@

تولدت مبارک.توقع داری یادم باشه تولته.تولده من مگه تبریک گفتی که منم بگم.تولدت مبارک به هر چی که می خوا برسی.

سیاوش شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:53 ب.ظ

سلام خوبی من هم مثل تو حالم از اسپانیا به هم می خوره. وبلاگ خوبی داری خوشحال شدم

شما لطف داری و بهترین کار و انجام می دی.

دیزل اشتاین یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ق.ظ http://dieselstein.blogfa.com

یه اپه متفاوت دارم از این ح خوشت میاد

پیمان یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ب.ظ http://fc-bayernmunchen.blogfa.com/

سلام من عاشق تیم ملی المان بودم هستم و خواهد بود
اگه خواستی منو لینک کنی
با اسم " بایرنی ها و المانی های عزیز " لینک کن لطفاً
و بگو که با چه اسمی لینکت کنم

شهاب دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ب.ظ http://germany06.blogfa.com

سلام میبخشید که دیر اومدم[خجالت]برد آلمان رو بهت تبریک میگم[لبخند]

امین عشق شیث سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ق.ظ http://amineshghesheis13.blogfa.com

سلام خوبی من شمارو لینک کردم ..اگه خواستی منو به اسم امین عشق شیث بلینک..............من از طرفداران سرسخت المان هستم ....ایشالا امروز میزنیم.......بای

دیزلاشتاین چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ق.ظ

ببخشید این یعنی چی؟

سروش چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:50 ب.ظ http://bitobatoboodan.blogfa.com

سلام ...
وب عالییی داری من خفن طرفدار آلمانم...
اصلا در مورد اسپانیا نباید حرفید چون عددی
در مقابل غولی مثل
المان نیست...
خوشحال میشم بیای پیشم ...
راستی ۰-۳ مبارک...
بازم میام ..

رامینS04 چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:08 ب.ظ

می دونستی اوزیل کجا فوتبال یاد گرفته، باشگاه Schalke04
اما زمانی که شالکه با بارسلونا بازی داشت و به او نیاز مبرمی داشت ، این تیم را ترک کرد. مدیر برنامه هاش هم یه ایرانیه.
الان در گلزن کرشر دیگه کسی او را دوست نداره
because he is not loyal. and It's more important thing for Germans.

هوادار آبی چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ب.ظ http://schalke04.blogfa.com

سلام.من آپ کردم.بیا و نظرت رو بگو.

شهاب پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ق.ظ http://germany06.blogfa.com

سلام انیتا میبخشید که اون روز خیلی سریع رفتم.راستش متوجه اومدنت نشدم منتظر میل مهمی از یکی از دوستان بودم دیدم نفرستاده سریع از میلم خارج شدم چون کلاسم هم داشت دیر میشد دیگه هم وقت نکردم که برات کامنت بزارم شرمنده.
هروقت خواستی کافیه روز قبلش یه نظر خصوصی به وبلاگم بدی تا من تو روت شرمنده نشم
امیدوارم فکر نکرده باشی که من از روی قصد و غرض خاصی سریع رفتم یا چون تو بودی این کارو کردم نه واقعا شرایط جور نبود
برد قوهای سفید ژرمن رو هم بهت تبریک میگم
امیدوارم دیگه از دستم دلخور و ناراحت نباشی

سهیل از جنس آلمان پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ب.ظ http://shaerane9344.blogfa.com

سلام
جیگر آلمانو عشقه خیلی
بوس بوس
بای بای

poriya جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ق.ظ http://www.jazabe73.mihanblog.com

آنیتا چرا پیش ما نمیای
راستی این آیدی جدید رو add کن
vicky_boy17_bnd


____________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ به نام خدا
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$ سلام دوست من
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$ من
__$$____$$$_____$$$$ آپمممممممممم
___$$_$$$$___$$$$ بدو بیاااااااااااااااااااااا
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$ بدو دیگه . . .
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد