...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

بی جام.۱

بی جام.1

من می خوام هر چند وقت یک بار نامردی جام و به یاد ها بیارم.

از جام حدود دو ماه می گذره ولی خاطره تلخ جام تو یا د ها می مونه.

وضعیت صربستان عین اسپانیا بود ولی چرا اسپانیا اومد بالا.چون نامردی بود.

من خودم وقتی اسپانیا برد گفتم لیاقتشو داشت.ولی وقتی خوب فکر کردم دیدم نه اصلا این جور نیست.یه کشور دیگه ای هم بود.

که وضعیت مشابهی با اسپانیا داشت.اونم صربستان بود.بازی اول و سوم رو باخت و فقط بازی دوم و از المان من برد.

3تا داور از 4داور اسپانیایی بودند.اگه منم بودم طوری داوری می کردم که به نفع کشورم باشه.ولی وجدانه کاری کجا رفته وقتی

نفرین مردم پشت سرت باشه خوشی برد جام زهرت می شه.من هیچ وقت اونا رو نمی بخشم.المان تو تمام جام همش 3 تا گل خورد

ولی اون اسپانیا چی؟3تا گل خورده المان تو گل هایی که تو تمام جام زده محو می شه چرا ؟چون المان تیم پر ستاره آرژانتین و سوراخ کرد 4 تا زد.

بدون اینکه آرژانتینی ها بخواهند 1گل  و تلافی کنند. تیمی که همه فکر می کردند تو بازی با انگلیس کارش تمومه بتونه 4 تا گل

بهشون بزنه.از همه این ها بگذریم تو تمام جام یک اتفاقی افتاده که اسپانیا با دو باخت در مرحله مقدماتی تونست بیاد بالا،توماس مولر

المانی بازی با اسپانیا رو از دست بده.خطایی رو که روی پودولسکی کردند رو در نظر نگیره.پنالتی صد در صد و نگیره.می بینید

همه چیز به نفع اسپانیا بود.اخراج شدن میرسلاو کلوزه توسط داور اسپانیایی.خوردن گل یک دقیقه بعد از اینکه کلوزه رفت  شاید شما حس من و درک نکنید ولی تنها تیمی که لایق جام بود المان بود.

اگه دروغ می گم بگید.البته  ورود اسپانیایی ها به این وبلاگ ممنوع یادتون نره.هیچ اسپانیایی حق ورود و نظر گذاشتن نداره.شاید این جوری بتونم تنفرم و از اسپانیا فریاد بزنم.

Always germany

Germany girl

اگه نباشی از ASH.1 از دستش ندید!

اگه نباشی

می خوام واسه اخرین بار تبه دستاتو بگیرم

تا بدونی بده تو تنها ترینم

می خوام یه حرفی بزنم اگه خدا ببخشدم

قدر خدا دوست دارم فقط همین و بلدم

تبه دستا تو می خوام،صورته زیبا تو می خوام

تو بگو دوسم داری از خدا هیچی نمی خوام

تبه دستاتو می خوام،صورته زیبا رو می خوام

تو بگو دوسم داری از خدا هیچی نمی خوام

سختمه تنهایی زیره بارون

سختمه پرسه های خیابون

سختمه وقتی نباشی پیشم بدجوری دارم دیونه می شم

سختمه تنهایی زیره بارون

سختمه پرسه های خیابون

سختمه وقتی نباشی پیشم بدجوری دارم دیونه می شم

تبه دستاتو می خوام،صورته زیباتو می خوام

تو بگو دوسم داری از خدا هیچی نمی خوام

تبه دستاتو می خوام،صورته زیبا رو می خوام

تو بگو دوسم داری از خدا هیچی نمی خوام

سختمه تنهایی زیره بارون

سختمه پرسه های خیابون

سختمه سختمه

سختمه نگاه به قاب خالی

سختمه پرسه های خیالی

سختمه اگه نباشی نباشی دیونه می شم

سختمه سختمه سختمه اگه نباشی 

 

 

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب ...