...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

پدیده ی المانی توماس مولررررررررررررررررر


سال 2010 میلادی بدون شک سال شکوفایی برای توماس مولر بود

وب سایت کانون هواداران تیم ملی آلمان در ایران  

او برای گلزنی بسیار حریص و بی تاب است. توماس مولر در اولین سال حضور خود در فوتبال حرفه ای توانست موفقیتهای فوق العاده ای را کسب کند او همراه بایرن قهرمان دو جام داخلی آلمان شد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز راه یافت و موفقیت ها و پیشرفت های او در تابستان 2010 و در تورنمنت بزرگ جهان به اوج رسید. او توانست همراه آلمان نمایش بسیار خوبی از خود نشان دهد و به عناوین بزرگی همچون آقای گلی مسابقات و پدیده جوان جام دست پیدا کند تا سال 2010 برای او یکی از به یادماندنی ترین سالهای زندگی اش باشد. اندکی به بررسی روند پیشرفت و اوج گیری این ستاره جوان فوتبال آلمان می پردازیم.


جوانان
او در 13 سپتامبر 1989 به دنیا آمد و اولین حضور فوتبالی خود را در تیم آماتور tsv pahl تجربه کرد. پاهل در 40 کیلومتری مونیخ واقع شده است. او در سن 10 سالگی در برنامه جوانان بایرن مونیخ قرار گرفت و مدارج ترقی را به طور پیوسته ای در آنجا طی کرد تا نهایتا اولین قرارداد حرفه ای خود را اوایل سال 2009 با تیم اول بایرن ثبت کند.


رکورد شکنی!!
پیش از عزیمت او به بایرن، مولر برای تیم جوانان پاهل به میدان میرفت مجموع گل زده این تیم در پایان فصل 165 گل بود و مرد اول آنها چه کسی میتوانست باشد؟ بله درست است توماس مولر به تنهایی توانسته بود 120 گل برای آنها به ثمر برساند و رکورد جدیدی را در کتاب گینس برای خود ثبت کند.


بازیکن چند پستِ
او تقریبا در پست های مختلفی بازی کرده است او میگوید:" من حتی در دفاع مرکزی هم یکسال در سطح جوانان بازی کردم و سپس به سمت راست خط میانی منتقل شدم" همچنین او به یاد می آورد " زمانی که دفاع بازی میکردم خیلی خوب به مهاجمان اضافه می شدم" مادر توماس زمانی را به یاد می آورد که او به عنوان دروازه بان در میدان حضور داشته است!!


دوستان در بایرن
بداشتوبر و توماس مولر هر دو از سال 2002 در تیم جوانان بایرن حضور داشتند و تقریبا همزمان مدارج ترقی را طی کردند و به تیم اول بایرن راه یافتند. و توانستند موفقیتهای جالبی را در اولین سال حضور خود کسب کنند این دو از کشفیات لوییس فن گال محسوب میشوند که توانستند به تیم ملی نیز راه یابند و روند پیشرفت خود را در جام جهانی و بهمراه تیم جوان آلمان ادامه دهند.


بدترین خاطره سال 2010
مولر تقریبا در اولین فصل حضور در بایرن به تمام عناوین دست یافت دو جام در آلمان و فینال لیگ قهرمانان اروپا. اما بایرن در فینال مقابل اینتر با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد مولر در این دیدار چند شانس خوب برای به تساوی کشیدن بازی داشت که نتوانست از آنها استفاده کند. او بعد از این دیدار گفت:" من آن صحنه ها را چندین بار دیدم و نمیتوانم درک کنم که چگونه این موقعیتها را از دست دادم اما شما باید همواره به آینده فکر کنید من در جام جهانی توانستم از تجربیات بدست آمده استفاده کنم و از موقعیت هایی که نصیبم می شد گل بسازم این برایم نکته قابل توجهی است."


جوایز
آنچه در جام جهانی برای او بدست آمد بی نظیر بود مولر در شش دیداری که در ترکیب آلمانها حضور داشت توانست 5 گل به ثمر برساند و 3 پاس گل دهد تا با این آمار او آقای گل جام لقب گیرد. همچنین توانست عنوان بهترین بازیکن جوان مسابقات یا بهتر بگوییم پدیده جام نوزدهم را نیز از آن خود کند. او در این مورد می گوید:" این عناوین برای من بسیار با ارزش هستند و من خوشحالم که در اولین حضور خود در فوتبال حرفه ای چنین افتخاراتی کسب کردم" او در آن زمان فقط 20 سال داشت.


خوش شانسی 13
هیچ کس به اندازه گرد مولر برای آلمانها و بوندسلیگا ماشین گلزنی محسوب نمی شود. به اولقب بمب افکن داده اند شاید این سرنوشت بود که در جام جهانی مولر جوان نیز با پیراهن شماره 13 که سالها به نام گرد مولر شناخته میشد در ترکیب حاضر شود و به آقای گلی جام برسد. پیش از شروع مسابقات بالاک کاپیتان تیم ملی و شماره 13 آلمانها مصدوم شد و از حضور در جام جهانی محروم شد توماس مولر در آن زمان برای انتخاب شماره پیراهن خود سه گزینه داشت 13، 4 و 14 که به نقل از خودش "نمیتوانستم برابر شماره 13 مقاومت کنم".


عشق واقعی
توماس مولر در سن 21 سالگی با لیزا که از سال 2008 آشنا بود ازدواج کرد. همسر او در تمام لحظات زندگی کنارش بوده و هرگز او را تنها نمی گذارد.


محبوبیت
مولر نظر جالبی دارد:" وقتی شما در هواپیما نشسته اید میتوانید با استفاده از شهرت خود تقاضای حضور در کابین خلبان و دیدار با او را مطرح کنید و از سوی دیگر شهرت شما باعث خواهد شد زمانی که منتظر چمدانهای خود هستید مجبور باشید با چندین هوادار عکس یادگاری بگیرید و چمدانهایتان را نیز پیدا نکنید." مردم اغلب با توجه به حالت اول دوست دارند مشهور باشند.


اعتماد به نفس بایرنی
باشگاه بایرن در جدول رده بندی اختلاف امتیاز زیادی با صدر نشین، دورتمند دارد اما مولر میگوید:" ما تنها چهار امتیاز با تیم دوم فاصله داریم و ما تنها باشگاهی هستیم که میتوانیم به صدر جدول برسیم، ما همیشه برای قهرمانی آماده ایم و باید در نیم فصل دوم پا را بر روی پدال گاز بگذاریم

 منبع: سایت بوندسلیگا  

 

 

راستی دیدید دیشب و من تا صبح گریه کردم! بعده این همه ظلم در حق المان من دلم می خواد دیگه هیچ وقت نباشم.این یه ظلم بزرگیه در حقه همه ی المانی ها و طرفداراشون خواهش می کنم تو این اپ حمایتم کنید.

 راستی نظرم میاید یادتو نره  یه اپ دیگه تو پنجشنبه می زارم مو به تنتون سیخ شه شاید یه سوپرازه دیگه باشه!!!!

نظرات 24 + ارسال نظر
ati سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 ب.ظ http://ati-divoone.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی

عه

این همونی نبود که واسه من میل کردی

ببخشید عزیزم اپ نکردمش ها اخه پست میلم باز نمیشد تازه پریشب باز شد

صیداشو در نیار دیگه عزیزم.اکشال نداره اصلا مگه چی می شه؟!دوست دارم دیووونه

ati سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ب.ظ

هه پست میلم سئتی دادم خفن

یعهنی همون صفحه میلم

علی بالاک سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام عزیز دل
خوبی؟
دیشب چرا گریه کردی؟
مولر و اوزیل و خدیرا وکروس و مارین و نویر و بادشتوبر و ....
بهترین ستاره های اینده فوتبال جهان هستن
سوژر ستاره در واقع
چون الان هم ستاره هستن

اعصابم به هم ریخته بود حتی توماس مولر و هم نگفتن بی شرفا.مرسی که اومدی و نظر دادی

ساره سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.rezayarap1.blogfa.com

سلاااااااااااااااام عزیزم چهارم شدم از تیم المانی خوشت میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اکشال نداره.اره من واسه المان می میرم ارزومه که جامشو بگیرم

elira سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:35 ب.ظ

salam ejmam khoooooooooooofi?damet bojghab balandeyiiiiiii upet khili tooop bod mixi mixi boooooooooooooox boooooooox

الیرا جونم مرسی.نظر لطفته گلم مرسی اومدی و نظر دادی:-*

paary سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ب.ظ http://paary2.blogfa.com

سلام گلمممم مرسی خبرم کردی اپتو دوکس میداشم

ولی من اصلا فوتبالی نیسم!

مرسی عزیزم.بر عکست من به شدت فوتبالیم.دوست دارم؛-*

astatira سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:57 ب.ظ

salam azize del khobi?ey val ishala sal haye ayande alman jam mibare damagh baghiye misoze.esme morabiye alman o tamame bache haye almani to bar tarin haye 2012 o 214 bashan doset daram bye

خدا از دهنت بشنوه عزیزمایشالا بعضیا بسوزنننننننننننننن

نینا سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:09 ب.ظ http://nina-love2afm.blogfa.com

سلام
اوووووووووووووومدم توی نامرد وقتی آپ میکنی میای ووووووووبم!!!

قربونت برم.نه به جونه خودم هر روز تو وبلاگه تو و پری و نگین و عاطفم اگه اپه جدید داشته باشن نظر می زارم اصلا از فردا هم تو هر روز میای نظر میزاری هم من باشه؟

علی بالاک 13 سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:58 ب.ظ http://www.ali-ballack.blogfa.com

درود بر انیتا عزیز، خیلی ممنونم که به وبم سر زدی. ببخشید جوابتو دیر دادم. این آپت خیلی جالب و جامع بود.
موفق باشی و بالاکی
دوستدار تو علی بالاک

مرسی علی جون.نظر لطفه ته باید از سایت dfb.irتشکر کنیم که این اطلاعات و می ده.ممنون از همتون.من تو این اپ و اپ بعدی نیاز به حمایت دارم پس ممنون می شم تو ام یکی از حمایت کننده هام باشی.
همتون و دوست دارم انیتا (دختر المانی)

شاهرخ سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ب.ظ

سلام خیلی وب قشنگی دارید امیدوارم که همیشه موفق باشید اگه دوست داشتید به وبهای من هم سر بزنید
www.shahrokh21.blogfa.com
منتظر حضور پر رنگتان می مانم

سعید رونالدینهو سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 ب.ظ http://www.footballcity.blogfa.com

سلام

خیلی عالی بود یه مولر شناسیه واقعی!

من که خودم از این بازیکن خیلی خوشم میاد تو جام جهانی با اینکه سن کمی داشت خیلی اعتماد به نفس بالایی داشت.

مازیار چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ق.ظ http://www.Dortmund.Blogfa.com

سلام آنیتا جان.
خیلی قشنگ بود ولی پدیده فقط ماریو گوتزهههههههههه

oh my dear non of your bissinuss :-*.ba inke almani hasti vali harki ye nazari dare unn az nazar toe v muler az nazar man

محمد بنائی چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ق.ظ

آلمان نرید که زشته
اسپانیا برید بهشته


-----
این جدید ترین شعر من برای تو

خیلی خوب بلدی اعصاب خورد کنی من بیدی نیستم که با این بادا بلرزم.محمد سام بنایی من المان و تا حد مرگ المانی خواهم ماند و دیگه اعصابم با گفتن اسپانیا به هم نمی ریزه بلکه من و اماده می کنه که همون جور با نامردی جام و بردن منم با نا مردی و دلی پر از کینه انتقام المان مو میگیرم

paary چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ق.ظ http://paary2.blogfa.com

با 11 عکس فوق العاده از کلیپ بازنده امیر رضایا

اپممممممممممممممممممم

بدو بیاااا!!!

![بوسه][قلب][زبان][رضایت][نیشخند][چشمک][نیشخند]

امین عشق شیث چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ http://www.amineshghesheis13.blogfa.com

سلام ...ایول به توماس مولر ۱۳ ....من عاشق عدد۱۳ هستم.........واقعا بهترینهای جهان از المان هستند که با ات تیم جوان سوم جهان شدند...... عشق فقط کشور المان تیم المان و بایرن مونیخ ........راستی برد ایران رو تبریک میگم .....

damet hame jore garm amin jonam.ey val baziya bayad yad begiran.mohamad sam ba to bodam:d.eyval mer30 dishab ghashang bazi kardan.vali man ziyad hal nemikonam bayad mesle almaniya bazi konan az aval ta akhareshu bebinam vagarna hoselam nemigire akhe khayli relax bazi mikonan be har hal mer30.omidvaram iran ghahraman asia she v alman ghahraman jahan v yoro2012

عسل چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:41 ب.ظ

حرس نخور پیر میشی گور بابا هر چی اسپانیایی عشق استتتتتتتتتتتتتتتتتت الماننننننننننننننننن

بحث پیر شدن نیست عسل جونم مگه المان وقتی باخت چی ازش کم شد هیچی ولی بد داوری کردن زور داره دلم میحواد خودم دارشون بزنم.(یه ذره خشن برخورد کردم)راستی حرفای بد نزن زشتته جلو بچه یاد می گیره اون وقت می گن تو بی ادبش کردی.بچه هم که بی جنبه ۱۰۰ تا میزاره روش تحویل میده.دوست دارم بوسسسسسسسسسسسسسسس

محمد سام چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:10 ب.ظ http://web-design.blogsky.com

{{شیشکی }}

مرتضی چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:23 ب.ظ http://liverpooll.blogfa.com

سلام
خوبین
عالی هستین مثل همیشه با مطالبتون

مرسی که اومدی و نظر دادی.نظر لفطهطه

دیزل اشتاین چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:37 ب.ظ

پدیده باو توماس dg فریده هم نی به پایه ماریو دگسته که کیلی سلطانه
ولی در کل باحال بود بسی حالیدیم
کیس میس بابای

برو باباعزیزان فکر نکنید به نظرات دوستام احترام نمی زارم نه.من داشتم با بابک شوخی می کردم.دمت گرم هر کی یه پدیده ای داره و توماس واسه من پدیده است.و بازی های زیبایی ارائه میده!

امیرحسین چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ب.ظ http://bayern.blogsky.com

ایول توماس مولر

شهاب پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ب.ظ http://germany06.blogfa.com

سلام ممنون که خبرم کردی به خاطر آپ خیلی قشنگتتوماس مولر واقعا یه پدیده است.منم مثل تو دوست داشتم کاپ این جام تو دست آلمانیها باشه که متاسفانه اسپانیا این شانس رو از تیم محبوبمون گرفتولی ان شاالله تو جام جهانی بعدی این جام مال آلمانه

مهسا چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:22 ب.ظ

سلام عزیزم ما چقدر به هم شباهت داریم ؟
الان که فکر می کنم می بینم کاش وقتی آلمان بودیم می رفتم پیش توماس و باهاش عکس می گرفتم؟
منم طرفدار سرسخت آلمانم به خصوص تواس جون

کامران دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ق.ظ http://bbinam19

یسبیسیثسسقلبیقللفبیثقغففغ.کگومبل.بقف.خ۹قفلذکعغا.کو. فغبلفغفقببلرلبققبغتالبزیالففبرللاغفرنوتخ۹عه

کامران دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:14 ق.ظ http://bbinam19

سلام ببخش فکرنمیکردم ارسال بشه خیلی خوشحال شدم باورم نمیشه منم تو نستم این کارو کنم و بیام تو کامپیوتر تو . کمکم کن حالا چه جوری برم بیرون تو رو خدا من گیر کردم . راستی منم المان بودم چراشما روندیدم ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد