...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

امیدوارم دیر نباشه!!!!!!

این بار می خوام از زندگی بگم.

با اپ های دیگه فرق داره نه درباره ی نامردی ،نه متن اهنگ.

شده هیچ وقت هیچ کی درکت نکنه.

وقتی می خندی همه باهات می خندن ولی وقتی که گریه می کنی میگن گریه نکن بسه.ولی حیف هیچ چیز به این آسونی بس نمی شه.

مثل امتحان های خدا.

می خوام از یه چیز متفاوت بگم.

من15سالمه.نه تجربه ی زیادی دارم و نه سن زیادی که بخوام زیاد گناه داشته باشم یا  یه چیز هایی و تجربه کنم.

ولی می خوام بگم.

شاید پشت این صورتک لبخند یه دل پر خون باشه.

چرا هیچ وقت این و هیچ کس نمی دونه.؟!

من دایی و عمو مو تو تصادف از دست دادم.کسی نمی دونه من چی می کشم.وقتی یادگاری هاشو نو می بینم دلم می لرزه.مثل بچه هاشون،خاطراتشون.!

دلم گرفته از همه چیز که درست پیش نمیره.از ایرانی که یه روزی مهد تمدن بوده ولی الان مهد ویرانیه.

محمد بی باک درست گفته که واسه ایرانی بودنت تو رو حقارت میدن.

حالا که ویرانه شده چرا یه اتفاقی نمیوفته که دوباره بشه ایران.بشه مهد دلیران.

چرا یه کسی نمیاد که درد دل هایی که سال هاست تو دل این ادماست و درمون کنه.

چرا یه نفر نمی یاد که درکم کنه.؟!

چرا یه نفر نیست که وقتی من می گم المان،المان بگه ای ول،کارت درسته.؟!

هه!اما هیچ کس نیست!!!!همشون وقتی من می گم المان میگن بسه حالم به هم خورد.

چرا وقتی داداش ارمین می گم داداشم نیست که جوابمو بده؟!.یا بقیه می گن اه اه چه قدر زشته.چه قدر بد می خونه.

چرا نمی گن اون یه نفر یا همون المانی که گفتم واسش یه زندگی می تونه یاشه؟!

چرا تمام دوستام اسپانیاین.حالم ازشون بهم می خوره.؟!

چراا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

چرا هیچ کس نیست که جواب من و بده؟

چرا همه دقیقا رو به رو یه من ایستادن.؟!

چرا من در مقابل یه لشگر ادم تنهام.؟!

منظورم این نیست که من تنهام نه دورو بر من ادم زیاده که پاچه خاری کنن و خودشون و به من بچسبونن.من می گم تنهام چون تمامشون به دوست داشته های من توهین می کنن.مثل ایران،المان،ارمین و ...

چرا هیچ  کدومشون از خواب بیدار نمی شن.؟!

چرا فکر نمی کنن اونا واسه من یه زندگیه،یه عمره،یه دنیاست؟!

چرا هیچ کدومشون از کشورشون دفاع نمی کنن؟!

چرا جلوی ویرانه شدنشو نمی گرن؟!

چرا پشت من و قلم من نیستن.؟!

چرا همیشه باید دیر از خواب بیدار شن.؟!

چرا باید اسم کوروش کبیر و داریوش و خشایار شاه و از تاریخ پاک کنن.؟!

چرا واسه چیز های بی خودی شلوغ می کنن و واسه این چیز مهم هیچ کی صداش در نمی یاد.؟!

چرا باید همیشه بد بختی هارو یاد اوری کنن.؟!

چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا باید ما ایرانی ها بالا سرمون همیشه  زور باشه؟!

این اپ دقیقا منظورم و رسوند.

این اپ واسه این بود که کسایی که خیلی وقته خوابن بیدار شن.

امیدوارم واسه بیدار شدنشون دیر نباشه!!!!!!!!!!!

Germany girl

نظرات 4 + ارسال نظر
امیرحسین دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ب.ظ

عشق است آلمان و بایرن!

امیرحسین دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ب.ظ

عشق است آلمان و بایرن!

ali_sharare سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:37 ق.ظ

salam...fek konam chon harkasi vase khodesh yeseri chera dare...harkasi ye chale por az tanhaie dare,harkasi ye donya dare por az soal mese soalaye khodet,dige nah nadaram fekre tarikham bahsam,bayad fekre ayandam basham.gozashte pishkesham.merc az ahanga khoshkelet

اگه همه مثل تو فکر کنن دنیا میشه جنگل.هر کی به فکره خویشه.تو برو دوست دختراتو بپیچون.

wizard چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ق.ظ http://www.allthings73.blogsky.com

Hallo
Gute
Ich bin ein Junge
Warum gehst du nicht wie die spanische
سلام
جملات بالایی به زبان المانی است
امیدوارم که بلد باشی بخونیشون
میای تبادل لینک کنیم
المانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد