...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

درد دل های من

شاید گفتن این حرفا دیر باشه! 

شاید همتون از من بدتون میاد!

شاید دوست داشتنی های من مهم نباشه!

شاید من بد باشم!

شاید.....!

اما وقتی من بدم چرا بقیه خوب نیستن؟

خوب من بدم شما هم باید بد باشید؟

من بدی کنم شما باید بدی کنید؟

تا حالا این حسو داشتی که هیچ چیز تو زندگیت دزست پیش نره.؟

من زیاد این حسو داشتم!

تا حالا شده کسی درکت نکنه؟

برای من شده!

چرا هر چی می خوام نمی شه؟

چرا همه باید روبه رویه من باشن.؟

چرا یکی جواب این حسه بدو نمیده؟

چرا بعضی وقتا گریه می کنیم؟

چرا همه وظیفشنو تو زندگی فراموش کرده؟

چرا هر چی من می خوام نمی شه؟

چرا باید المانه من سوم می شد تو جام؟ 

چه نامردی کردن در حقه المان!

چرا باید دوری کسایی که خیلی دوسشون دارم و تحمل کنم.؟

چرا....؟؟؟؟

شاید این یه سری سوال بچگونه باشه!!

شاید سوال های چند نفرتون که تو ذهنتون ریشه کرده!!

حالا وقت اون رسیده ساکتم کنید!!

تو دلم تو ذهنم خیلی سوال وجود داره!!

اما همینا بسه.....!!!!!!

حالا تو ادامه می خوام از بهترین های2010 بگم تو رو جان عزیزاتون نظر یادتون نره!!!

 

 مراسم بهترین های سال 2010 انجام شد... اما نتایجش یکمی عجیب بود... !

لیونل مسی جلوتر از ژاوی و اینیستا ، بهترین بازیکن سال 2010 جهان شد !

11 بازیکن برتر سال 2010 :

کاسیاس - مایکن - پیکه - لوسیو - پویول - اشنایدر - ژاوی - اینیستا - مسی - ویا - رونالدو

شواینی کجاس ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

(من نظر خودم رو میگم اگه شما نظرتون موافق یا مخالف من هست حتما بگید که با هم بحث کنیم)

به نظر من لیونل مسی حتی شایستگی قرارگرفتن جز 3 بازیکن برتر رو هم نداشت چه برسه به اینکه یک بار دیگه توپ طلا رو بش بدن. من واسه حرفم دلیل دارم!

توی چندین سال گذشته معمولا سالهایی که جام جهانی توش برگذار می شد ، بهترین بازیکن جهان از تیم قهرمان جهان انتخاب می شد :

98 : زیدان

2002 : رونالدو

2006 : کاناوارو

اما وقتی به سال 2010 می رسیم قضیه فرق می کنه. لیونل مسییکی از بهترین بازیکنای دنیاس هیچ شکی هم توش نیست. سال گذشته هم با شایستگی بهترین بازیکن جهان شد با اختلاف زیاد. اما در سال 2010 اصلا به اندازه قبل موفق نبود. لیونل مسی 3 توی 3 جام بزرگ شکستهای بدی خورد. اولیش جام حذفی اسپانیا. بارسلونا با اون همه ستاره که لیونل مسی هم توشون بود جلوی سویا شکست خورد و حذف شد. در لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا به اینتر باخت که اگه اون بازی رو دیده باشید مسی هیچ کار خاصی واسه نجات تیمش نتونست انجام بده. جام سوم هم جام جهانی بود ه دیگه مسی واقعا ثابت کرد بهترین بازین جهان نیست !! همه بازیها رو بازی کرد حتی بازی سوم گروهی آرژانتین که تشریفاتی بود اصلا هم تعویض نشد اما حتی یک گل رو هم نتونست توی جام جهانی بزنه... !

این از ناکامی های مسی در سال 2010 ! حالا اجازه بدید از موفقیت بازیکنایی بگم که شاید بیشتر از مسی حق داشتن !

دیگو فورلان 
 

 

 

قهرمانی در جام حذفی اسپانیا . قهرمانی در لیگ اروپا . مقام چهارم در جام جهانی با تیم اروگوئه واسه اولین بار تو تاریخ کشورش. انصافا یک تنه تیمش رو اورد بالا 5 گل هم که زد بهترین بازیکن جام جهانی هم شد.قبلش هم بهترین بازیکن لیگ اروپا شده بود.

باستین شواینشتایگر
 

 

 

قهرمانی در بوندسلیگا و جام حذفی آلمان با بایرن ، نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا ، مقام سوم جام جهانی . (چون بازیکن آلمانه و ما طرفدار آلمانیم ازش تعریف نمی کنم فقط میگم که افتخاراتش خیلی بیشتر از مسی هست تو سال 2010)

آرین روبن
 

 

 

همون افتخارات باستین با بایرن به اضافه نایب قهرمانی جام جهانی

وسلی اشنایدر
 

 

 

واقعا حقش خورده شد... 3 قهرمانی با اینتر در ایتالیا و اروپا ، بهترین بازیکن کالچیو و بهترین بازیکن لیگ قهرمانان اروپا و نفر دوم بهترین بازیکن های جام جهانی 2010 . (نبودن اشنایدر توی لیست 3 نفره کاملا مشکوکه !!! )

ژاوی و اینیستا
 

 

 

بابا حالا اونایی که من گفتم هیچی . چرا ژاوی و اینیستا نشدن ؟؟؟!!!! ژاوی و اینیستا همون افتخارات مسی رو داشتن به اضافه قهرمانی جهانننن !!!! تازه اینو که همه می دونن مسی بدون ژاوی و اینیستا میشه مسی گل نزن آرژانتین !! مهمترین گل سال 2010 رو هم که اینیستا زد تو فینال جام جهانی...

طبق یک نظرسنجی که در سایت معتبر گل انجام شد خوانندگان این سایت ژاوی رو به عنوان بهترین بازیکن سال 2010 انتخاب کردن :

ژاوی 50 %
مسی 35%
اینیستا 15%

حتی خود مسی هم اعلام کرده که فکر نمی کردم من انتخاب بشم...

به هر حال من فکر می کنم این یکی از ضایع ترین انتاخبات فیفا بود در سالهای گذشته...

در مورد بهترین مربی های جهان هم بگم... مورینیو اول ؟ قبول ! دل بوسکه دوم ؟ قبول ! گواردیوا سوم؟؟؟؟ برو بابا ! پس یواخیم لوو چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این تیم آلمان که با تاکتیک روانی کنندش 4تا 4تا همه رو زدن کشک بود ؟

واقعا متاسفم... 

 

منبع http://german-football.ir 

 

با تشکر از علی. 

دستت درد نکنه عروسیت 

 بچه ها نظر یادتون نره همتون و دوست دارم با تا های 

 

 

*germany girl*

نظرات 37 + ارسال نظر
نگیـــــــن گلـــــــــه پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ب.ظ http://irattc1.bloggfa.com

سلام عسیسمممممممممممم
چرا قهر فقط کاسیاس

اااااااااااااااااااا تو اسپانیایییییییی؟ارههههههههههههه؟اکشال نداره هر کی یه نظر داره

paary پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ب.ظ http://paary2.blogfa.com

سلام من نظر خاصی ندارم ولی به نظر من فوتبالیستای خوبی

انتخاب شدن! مرسی خبرم کردی گلم!

پری جان اینیستا که گله مهم جام و زد ۶شد اما اون مسی در به در که هیچ کاری نکرد ۷ شد اسم هیچ کدوم از بچه های المانی و هم نیوردن این فقط نفرت المانیا رو زیاد میکنه ولی یه روزی اهم میگیره دانشونو

نگیـــــــن گلـــــــــه پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:19 ب.ظ http://irattc1.bloggfa.com

مربی فقط مورینیو همینو بس
هیهههههههههه

نگیـــــــن گلـــــــــه پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:19 ب.ظ http://irattc1.bloggfa.com

بله من اسپانیای و رئال مادریدیم
کاش تورسم برگرده به اوج

نگیـــــــن گلـــــــــه پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:20 ب.ظ http://irattc1.bloggfa.com

مگه نظرم بد بوووووووود؟؟؟؟؟؟؟؟؟انصافا بهترین دروازبانه

نه عزیزم ولی من اصلا اسپانیایی نیستم.یعنی بدم میاد تو به بزرگیه خودت ببخش عزیزم

نگیـــــــن گلـــــــــه پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:23 ب.ظ http://irattc1.bloggfa.com

حالم از مسی به هم میخوره حقم فورلانم بهترین بازیکنی
نبود >>>>البته جام جهانیو میگم

منم همینو میگم مسی اصلا لایق توپه طلا نبود عصبی می شم وقتی چهرش میاد جلو چشم.خودش تعجب کرده بود

لادن پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ب.ظ

جالب بود انیتا جونم

مرسی

امیرحسین پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:28 ب.ظ http://jurvajur.blogsky.com

فقط آلمان و بایرن مونیخ.

ای ول تو ام راه انداختما.دمت همه جوره گرم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:02 ب.ظ

پدر سوخته بدم پدر پدر پدر سوخته ایت را بیارن جلوی چشمات پدر سوخته اپ کردم نمیای پدر سوخته[نیشخند]
قبل از این که بیای لینکمو عوض کن بزار B@x mafiaباشه[بوسه]

سلام عزیزم مرسی خبر دادی و ببخشید که دیر اومدم

ati پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:03 ب.ظ http://ati-divoone.blogfa.com

پدر سوخته بدم پدر پدر پدر سوخته ایت را بیارن جلوی چشمات پدر سوخته اپ کردم نمیای پدر سوخته[نیشخند]
قبل از این که بیای لینکمو عوض کن بزار B@x mafiaباشه[بوسه]

سلام عزیزم مرسی خبر دادی و ببخشید که دیر اومدم

محمد سام پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:38 ب.ظ

ایول که 2 تا از 3 تا بازکنان اسپانیایی بودن
راستی 2 تا از 3 تا مربی ها هم اسپانیایی ان
جالبه که همشون تواسپانیان
پس دنیا فقط اسپانیا

نذار بیام بزنم زیره گوشتنزار یه چیزه بد بگم داداشی

شهاب پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:24 ب.ظ http://germany06.blogfa.com

سلام انیتا جان.ممنون که خبرم کردی.
خودت رو ناراحت نکن پارتی بازیه دیگهنمیشه کاریش کرد.
ولی خداییش میشد از بازیکنهای بقیه کشورها و تیمها هم انتخاب کرد ولی چه کنیم که...
بازم مثل همیشه عشق است قوهای سفید ژرمن

ای خدااااا کی گریه های شبونه من و دیده.؟؟؟؟همش پارتی بازی؟نمی شه که چرا صدای هیچ کدومشون در نمیاد اخه؟این سوال اساسی منه که اشکمو در میاره

aysel پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ب.ظ http://www.aysan76.blogfa.com

سلام وب تو هم باحاله!!

مرسی ایسل جونم به خوبی وبه تو نمیشه ولی ممنون می شم اگه لینکم کنی

aysel جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:17 ب.ظ http://www.aysan76.blogfa.com

چشم عزیزم در اسرع وقت اخه سرم شلوغه!!
فک کنم 20 شم به امید خدا!!
اسمم آیسانه ها!!

باشه عزیزم می دانم.نامت ایسان میباشد و با نام ایسل نظر می گذاریدمت گرم ایشالا که ۲۰ شیموفق باشی بای تا های

علی بالاک 13 جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ب.ظ http://www.ali-ballack.blogfa.com

درود و سپاس فراوان بر آنیتا گرامی
آنیتا جان اول ممنونم به خاطر این که خبرم کردی.
اما درباره این آپت باید بگم که واقعا بهت تبریک میگم. چون با سابقه کمی که تو وبلاگ نویسی داری (مثل خودم)... به زبون خودمونی بگم بهتره:"این آپت ترکوند." اینو از ته دل گفتم.
منم پری روز که اخبار رو دیدم و فهمیدم که مسی انتخاب شده... فقط مونده بود که شاخ در بیارم!!

من با نظرت موافقم. بدون تردید حق ژاوی بود که توپ طلا رو دریافت کنه. دلایل کاملا منطقی داره که خودت زحمت کشیدی و گفتی.

راستی خیلی خیلی خوشحالم که آلمان طرفداران بی شماری (و البته مثل تو) توی ایران داره که همه تعصبی هستن مثل من جلوشون نمیشه خدای نکرده به آلمان چپ نگاه کرد.
زنده باد آلمان مقدس

من که فقط کریه کردم جیزی نمی تونستم بگم.بابام می کفت این باید پسر می شد تازه هیچ کدوم از اونا عین خیالشونم نیشت تو داری این گریه می کنی؟واقعا راست می گی.مرسی از تعریف هات عژیژم

زنده باد المان مقدسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

nadia جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ http://ati-divoone.blogfa.com

salam . mersi az nazaret. webet ghashange .

جواد شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ب.ظ http://www.allthings73.blogsky.com

سلام
خوبی
منم نظرم رو بگم
از نظر من بدون چون و چرا بهترین بازیکن سال 2010 انیستا بود
بعد فورلان بعد خداییش مسعوت اوزیل
من تعجب کردم که تو حرفی از مسعوت اوزیل نزدی!!
بهترین مربی هم که معلومه مورینهو
و از نظر من 11 بازیکن اصلی فوتبال در سال 2010 این ها هستند{همراه با نیمکت نشینان-همون ذخیره ها}
دروازبان=ایکر کاسیاس
مدافعان=سرخیو راموس-لوسیو-لام
هافبک تدافعی=سامی خدیرا
هافبک ها=مسعوت اوزیل-رونالدو-اسنیادر-انیستا
مهاجم ها=ارین روبن-دیگو فورلان-ویلا
6 ذخیره=نویر-پیکه-ژابی الونسو-هیگوین-باستین شواین اشتایگر-هوندا


البته من بگم این سیستم مورد علاقه من است
یعنی سه تا مدافع یک هافبک تدافعی چهارتا هافبک سه تا مهاجم

حالا نظرم خوب بود؟
راستی
من آپم
یه سر بزن
باش

وووووووووه.جواد راست می گی حد اقل باید یکی از بازیکنای المانی بوده باشه ولی حالا که نیست تازه توپ طلای مسی بخوره تو سرش پیره ی احولمرسی از نظرت.راستی عین بچه های المانی نظر دادی نمی خوره که اسپانیایی باشی راستی اگر به جمع ما المانی ها بپیوندی خوش حال می شیم

امین عشق شیث شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ب.ظ http://www.amineshghesheis13.blogfa.com

سلام .........خوبی؟؟ واقعا حق ۱ یا ۲ بازیکن المان بود که تو تیم منتخب باشن......ولی امان از بی انصافی........اره حتما باید یو اخیم رو انتخاب میکردند که تیم به این جوانی رو ۳ سوم جهان کرد........نگران نباش جام ملتهای اروپا مال خودمونه بی شک چون دیگه المان ها باید برای جام فقط برن دیگه دومی و سومی بسه فقط جام........به امید قهرمانی المان ها در اروپا ۲۰۱۲ ............فعلا بای

امین جونم ایشالا حاله شونو می گیریم تازه شم من یه شال بافتم پرچم المان تنش داره و تنش ننوشته germanyمی خوام همیشه گردنم باشه اگه شد تو اپای بعدی عکس شو می زارمبه امید قهرمانی یورو و جام جهانی با بای

عسل شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:30 ب.ظ

الهی قربونه اشکات برم من.انیتا ی گلم.راستی وقت کردی اس بده البته من کارت دارم ولی وقت کردی اس بده.عسل خودمی بوسسسسسس.ایشالا المان ببره دماغ و ......تا فیها خالدون بسوزه

فدات.باشه اگه وقت کردم فردا ایشالا

ati شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:36 ب.ظ http://ati-divoone.blogfa.com

سلام خوبی ایسان جونم اپیده قرار بود خبر بدم ولی دیر خبریدم
حالا همچین دیرم نشده بدو بیا

زود جنبیدی

پیمان یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ق.ظ http://www.gameoftown.blogfa.com

سلام
باستین شوان ایشنایدر به این علت نمیتونه تو تیم منتخب باشه که
ژاوی اینیستا و وسلی اسنایدر تو این پست از اون بهترند
اما مسی در مقابل اینتر خوب بازی کرد و باید این و در نظر بگیری که ۳ نفر تو اون باز مسی رو پوشش داده بودن و در جام جهانی هم به این شکل و در جام حذفی مسی اصلا بازی نمیکرد تازه از بند مصدومیت خلاص شده بود.

paary یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:05 ب.ظ http://paary2.blogfa.com

سلام عسیسمممممممممم[قلب]

اپم با ارمین جونمممممممممممممممممم و اردلان و امیر رضا !!![زبان]

منتظرتمممممممممم[بوسه][قلب][نیشخند][رضایت][عصبانی]

نگیـــــــن گلـــــــــه یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ

آجی 3 بهمن حتما بیا نتـــــــــ
ااز ساعت پنج برا اردل تفلـــــــد بگیرم تو وبم[بوسه]
یکشنبه اون هفتـــــه میشه پس یادت نره ببین از حالا گفتم

sara یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ب.ظ

salam khobi che webloge bahali dari azin be bad hamash miam sar mizanam

ثنا۷۷ دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ http://yungpue.blogfa.com

سام آنیتا جووووووونم
مرسی وبم اومدی
وبت قشنگه
تو چفدر فوتبالی دختر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خوبه من فوتبال دوست دارم ولی نه در حد تو!!!!!!!!
وبت قشنگه
والا بعضی از سوال هایی که کردی تو ذهن منم هست
مسیم نیدونم شاید لیقاتشو نداشت نظری ندارم
ممنون که منو لینکیدی
بازم بیا

قربونت برم ثنا جونم باشه حتما.

نگیـــــــن گلـــــــــه پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ق.ظ http://irattc1.bloggfa.com

سلاممممممممممممممممم
عسیسممممممممممممممم
آپممممممممممممممممممم

2afm پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:09 ق.ظ http://0pinklove0.blogfa.com

سلام من گلسام.لینکت کرده بودم اما نشد.
می دونم چه حسی داری تا وقتی خوبی همه بدن وقتی میای مثه خودشون بد باشی همه به نظر خودشون تو بده میای.
چند ماه پیش از همین موضوع کارم به ........رسید.اما بدش فهمیدم باید عین خودشون بد باشی تا خرد نشی.
راستی ارمین قبل از اینکه عشق همه باشه ماله خودمه پس....

راستی این صفحه ی نظراتو چه طوری این طوری کردی بهم بگی ممنون می شم.
اوم ورا بیا خوش حالم می کنی.
تا بد

hay vaye man.mer300000 yekiyam delesh mesle man por bodbashe hatman miyam.tazasham armin dadashiye mane tu ham beshu arosemun ya beshu khaharam ma ke arus ziyad darim tu ham rush

ati پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:00 ب.ظ http://ati-divoone.blogfa.com

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممم[خجالت]

خوبی

ببیخشید یه چند وقت نبودم





















ولی مهم اینه که الان اپم[نیشخند]

یادم رفته <تو صدام کن آلمان جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:20 ب.ظ

2ای اف ام
بدون شرح

آنی یه ذره هم از رمان های مریم جون بگو
راستس اسمم یادم اومد <>علی

شهاب جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ب.ظ http://germany06.blogfa.com

سلام دوست عزیز.
با یه پست جدید اپم.تشریف بیارین.منتظرم

paary شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ب.ظ http://paary2.blogfa.com

سلام عسیسم اسم وبتو عوض کردم

صابر هیتلر یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ب.ظ http://www.germany.com

سلام آنیتا جون خیلی دوستت دارم به خدا.منم عاشق آلمانم.مخصوصا عاشق هیتلر.مرسی از مطالب خوبت.danke

[ بدون نام ] یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:32 ب.ظ

من خودم طرفدار تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ هستم. اما خدایش مسی بی نظیره. تا 4-5 بار دیگه هم می تونه بهنرین بازیکن جهان باشه. شک ندارم که بهترین بازیکن تاریخ می شه حتی بالاتر از زیدان.

شما جرئت داری یه بار دیگه بگو المانی هستی.با عرض معذرت من بی ادب نیستم ولی دهنمو باز کردی تو یه بار دیگه بیا این جا بگو المانی هستی اون وقت خودم میرینم بهت.فهمیدی؟وطن فروش بی غیرت

ثریا (یه قدم من...یه قدم تو ...!!!؟؟؟) پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:49 ب.ظ http://ghadamhaye-man-to.blogsky.com

سلام وب جالبی داری برای تبادل لینک به من هم سر بزن
منتظرم

ثریا (یه قدم من...یه قدم تو ...!!!؟؟؟) پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ب.ظ http://ghadamhaye-man-to.blogsky.com

سلام خانوووووووووووووووووووووووومی
ممنون از اووووووووومدنت
خانومی من شما رو با اسم خوشملت لینیکدم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم
فعلا بای
تا
های

ثریا (یه قدم من...یه قدم تو ...!!!؟؟؟) پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 ب.ظ http://ghadamhaye-man-to.blogsky.com

پانیذ جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:48 ب.ظ http://www.emperatoorememco.mihanblog.com

انیتا جوووون عزیزم اپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد