...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

دانلود اهنگ حمید عسگری

http://www.01.taktaraneh11.com/bita1/Images/8.89/Hamid-Askari.jpg 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب ...

خاطره ها از 25band

خاطره ها

تو هستی تو رویام،تو هستی تو قلبم

ولی رفتی و ندیدی حال خرابم

توی این دنیا، توی این عالم

زندگی بی تو معنا نداره

همه ی اون عشق و محبت حس این دل پاک من

چرا زیره سایه ی یک شب عشقمون از یادت رفت

گله دارم از تو خدایا چرا شد عشق از ما جدا

شب و روز از دوریش بسوزم

همه ی اون عشق و محبت حس این دل پاک من

چرا زیره سایه ی یک شب عشقمون از یادت رفت

گله دارم از تو خدایا چرا شد عشق از ما جدا

شب و روز از دوریش بسوزم

تنه من دیگه نایی نداره

با زندگی کاری نداره

من با اشک شب و روز واسه برگشتنت دست به دامن خدام

می بینم من که انگار توی قلبت نیست احساس

نمی خوای که برگردی پیشم

همه ی اون عشق و محبت حس این دل پاک من

چرا زیره سایه ی یک شب عشقمون از یادت رفت

گله دارم از تو خدایا چرا شد عشق از ما جدا

شب و روز از دوریش بسوزم

A`del

چرا  باید الان باشی تو خاطره ها؟

چرا سهممون از عشق فقط فاصله هاست؟

همه پیشه عشقشونن و من چی ها

باید از عشق بخونم و سختی هاش

وقته رفتن گفتم باشی بدون من خوش

دروغه که نگم بدون تو زندگیم میدون جنگ شد

اشتباه جداییمون این و منم دارم می گم

یاید فهمیده باشی که قصد کلماتم چی ان

شاید مه زده که من و تو گم شدیم شاید

فاصله زیاده با تو دور شدیم

باید این و بدونی که عشقم تویی

تو به سادگی رفتی ولی من امشب طوری

تو رویام که  فردا بر می گردی

اگه نیای شاید باید رگ بدم تیغ

پس برگرد که هنوزم در به درتم

می خوام مثل قدیما بزاریم سر به سر هم"

همه ی اون عشق و محبت حس این دل پاک من

چرا زیره سایه ی یک شب عشقمون از یادت رفت

گله دارم از تو خدایا چرا شد عشق از ما جدا

شب و روز از دوریش بسوزم

همه ی اون عشق و محبت حس این دل پاک من

چرا زیره سایه ی یک شب عشقمون از یادت رفت

گله دارم از تو خدایا چرا شد عشق از ما جدا

شب و روز از دوریش بسوزم

Tamin & A`del

این اهنگه قدیمیه واسه ۱ماه پیش شاید. 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب ...

تصاویری از بازی المان - سوئد

المان۰-۰سوئد 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود اهنگ به خاطره من از یاس

 

نگاهی عمیق به تقویم سر رسیدش  

 فهمید وقت تفریح سر رسیده
سر درگم ، تو کوچه ها سرگردون  

 کاش میشد خدا قدیمارو برگردونه
گذشته هایی که تو زمان حال مرده  

جوونی که تو چشماش یه فرد سالخورده
و اون قربانی منم که حالا تقریبا باختم  

 از آدمای اطرافم اهریمن ساختم
از پدر مادر هیچ خیری وقتی من نبینم  

 انتظار داری دیگرانو اهریمن نبینم؟!
عشقو از کجا ببینم من با دو تا چشم؟  

 از پدر مادری که میخوان جدا بشن؟!
به ما که رسید ، دنیا دهن باز کرد  

دردو ریخت رو سرم و منو بر انداز کرد
من تو دلم از شما داشتم تصویر با هم  

 تیکه پاره شدم از این تصمیم نا حق
وقتی دنیا اینو میخواد که مخصوصا بسوزم  

چیکار کنم؟ دلمو با نخ سوزن بدوزم؟
این دفعه منم که دارم شما رو نصیحت میکنم  

 من یه مردم که دارم دائما وصیت میکنم


یه بارم دنیارو از نگاه من ببینین  

 یه بارم شده پای صدای من بشینین
بیاین به خاطر من یه راه حل بچینین  

بیاین دستامونو در کنار هم بگیریم
یه بار ، دنیارو از نگاه من ببینین  

 یه بار ، یه بار پای صدای من بشینین
بیاین به خاطر هم یه راه حل بچینین  

 بیاین دستامونو در کنار هم بگیریم 


میخوام بدونم شما چه کاری برام کردین؟  

به جز اینکه فردای منو خراب کردین؟
نمیخوام برم پی مواد و خلاف سنگین  

 ولی به خدا یه خط صافه نوار مغزیم
نه ناله نه داد و هوار نداره تاثیر  

 دوای شبای تباهم تمام مستی
منو یادتون رفته خیلی حواس پرتین  

 امید منو شما نقش بر آب کردین
من دیوانه وار تشنه ی نوازشم  

نمیخوام منو دعا کنین تو نماز شب
تو خواسته هام و همه ی نیازارو دیدی  

 بگو جواب این فرزند بی آزارو میدی؟
بابا تو بت منی ، یعنی تو خود منی  

 حال میکنم وقتی میبینم دور همیم
بدون شما ، تنهام و دریغ از یه دوست  

 به خودم میگم که تو آتیش حقیقت بسوز 


یه بارم دنیارو از نگاه من ببینین  

یه بارم شده پای صدای من بشینین
بیاین به خاطر من یه راه حل بچینین  

بیاین دستامونو در کنار هم بگیریم
یه بار ، دنیارو از نگاه من ببینین  

 یه بار ، یه بار پای صدای من بشینین
بیاین به خاطر هم یه راه حل بچینین  

بیاین دستامونو در کنار هم بگیریم 

 

 
خیلی وقته این سوال ، توی مغزمه از قدیم  

 چرا؟ چرا رفتین تو اون محضر لعنتی؟
سوال که نه ، کلی عقده تومه  

 که توی شبای تنهایی مثل جغد شومه
من یه جوون ضعیفم دلم بی طاقته هنوز  

 چرا اینجام وقتی نداشتین لیاقت منو؟!
باشه ، بالا سر منم یکی هست ببین  

منو از خدا گرفتین میخواین به کی پس بدین؟
به این جماعت گرگ؟ این امانت توست  

من توی دستای شما پاس کاری شدم؟
چقد از ترس بعد جدایی توهم بگیرم؟  

 چقد دیگران منو به چشم ترحم ببینن؟
منو ببین ، یه بیمارم یه بی تاب یه غریب  

 بچه نیستم واسه گریه هام یه تیتاپ بخرین
مادر قصه هات بودن واسه ما دوای درد  

 آخرش میمردن همه ی آدمای بد
با طلاق شما منم میشم آدم بده  

 بیا خوبی کن و بد بودنو یادم نده

ه ه ه ه ... نه که فکر کنین تو این قصه بد شدم
نه ... اصلا شاید نباید این حرفارو میزدم! ... شاید جدایی تنها راه نجات زندگیتونه! ... هه
شاید به جایی رسیدین که نمیتونین با هم ادامه بدین
شایدم ... ه ه ه ه .... نمیدونم! 
 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب ...

بیوگرافی رضایا

بیو گرافی رضایا  



امیر رضا  طاری ملقب به رضایا  متولد 16 تیر 1365


دیپلم گرافیک داره و در حال حاضر دانشجوی ترم سوم کنسرواتور


و ساکن یوسف اباد .مجرده و در حال حاضر در سبک r&b فعالیت می کنه


 و به مدت 1سال هم  پاپ کار کرده


(اینو نوشتم تا شاید طرفداران رضایا هم  مثل تهی یه عکس العملی انجام بدن  )


(این نوشته ای که این پایین هست و خوده رضایا تو مصاحبه به زیگعلی گفته )


درباره ی دوست دختر رضایا باید بگم که رضایا با دختری به اسم نازنین رفیق بوده


اما الان نمی دونم با کی دوسته رضایا این جوری با نازنین دوست میشه رضایا


می خواسته بره به یه مهمونی بعد به قول یکی از بچه ها نمی تونسته کروات ببنده


بعد این دختر خانوم براش کروات رو می بنده اینو از یکی از بچه ها شنیدم و اهنگ نازگل و نازنین


 و کروات رو برای نازنین خونده بوده یه تیکه از اهنگ نازگل


(از اولین نگاه درست اینه فیلما توی قلب نشستی / خاطر خوام کردی و دلم رو بردی وقتی کرواتمو بستی) 

 

با تشکر از حامی ایستگاه موزیک

امیدوارم دیر نباشه!!!!!!

این بار می خوام از زندگی بگم.

با اپ های دیگه فرق داره نه درباره ی نامردی ،نه متن اهنگ.

شده هیچ وقت هیچ کی درکت نکنه.

وقتی می خندی همه باهات می خندن ولی وقتی که گریه می کنی میگن گریه نکن بسه.ولی حیف هیچ چیز به این آسونی بس نمی شه.

مثل امتحان های خدا.

می خوام از یه چیز متفاوت بگم.

من15سالمه.نه تجربه ی زیادی دارم و نه سن زیادی که بخوام زیاد گناه داشته باشم یا  یه چیز هایی و تجربه کنم.

ولی می خوام بگم.

شاید پشت این صورتک لبخند یه دل پر خون باشه.

چرا هیچ وقت این و هیچ کس نمی دونه.؟!

من دایی و عمو مو تو تصادف از دست دادم.کسی نمی دونه من چی می کشم.وقتی یادگاری هاشو نو می بینم دلم می لرزه.مثل بچه هاشون،خاطراتشون.!

دلم گرفته از همه چیز که درست پیش نمیره.از ایرانی که یه روزی مهد تمدن بوده ولی الان مهد ویرانیه.

محمد بی باک درست گفته که واسه ایرانی بودنت تو رو حقارت میدن.

حالا که ویرانه شده چرا یه اتفاقی نمیوفته که دوباره بشه ایران.بشه مهد دلیران.

چرا یه کسی نمیاد که درد دل هایی که سال هاست تو دل این ادماست و درمون کنه.

چرا یه نفر نمی یاد که درکم کنه.؟!

چرا یه نفر نیست که وقتی من می گم المان،المان بگه ای ول،کارت درسته.؟!

هه!اما هیچ کس نیست!!!!همشون وقتی من می گم المان میگن بسه حالم به هم خورد.

چرا وقتی داداش ارمین می گم داداشم نیست که جوابمو بده؟!.یا بقیه می گن اه اه چه قدر زشته.چه قدر بد می خونه.

چرا نمی گن اون یه نفر یا همون المانی که گفتم واسش یه زندگی می تونه یاشه؟!

چرا تمام دوستام اسپانیاین.حالم ازشون بهم می خوره.؟!

چراا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

چرا هیچ کس نیست که جواب من و بده؟

چرا همه دقیقا رو به رو یه من ایستادن.؟!

چرا من در مقابل یه لشگر ادم تنهام.؟!

منظورم این نیست که من تنهام نه دورو بر من ادم زیاده که پاچه خاری کنن و خودشون و به من بچسبونن.من می گم تنهام چون تمامشون به دوست داشته های من توهین می کنن.مثل ایران،المان،ارمین و ...

چرا هیچ  کدومشون از خواب بیدار نمی شن.؟!

چرا فکر نمی کنن اونا واسه من یه زندگیه،یه عمره،یه دنیاست؟!

چرا هیچ کدومشون از کشورشون دفاع نمی کنن؟!

چرا جلوی ویرانه شدنشو نمی گرن؟!

چرا پشت من و قلم من نیستن.؟!

چرا همیشه باید دیر از خواب بیدار شن.؟!

چرا باید اسم کوروش کبیر و داریوش و خشایار شاه و از تاریخ پاک کنن.؟!

چرا واسه چیز های بی خودی شلوغ می کنن و واسه این چیز مهم هیچ کی صداش در نمی یاد.؟!

چرا باید همیشه بد بختی هارو یاد اوری کنن.؟!

چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا باید ما ایرانی ها بالا سرمون همیشه  زور باشه؟!

این اپ دقیقا منظورم و رسوند.

این اپ واسه این بود که کسایی که خیلی وقته خوابن بیدار شن.

امیدوارم واسه بیدار شدنشون دیر نباشه!!!!!!!!!!!

Germany girl

جدید ترین اهنگ 25band

جدید ترین اهنگ روز 

25band:berese mah 

 

 

 

  

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

ادامه مطلب ...

لیست22نفره یازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی المان

لیست 22 نفره تیم ملی فوتبال آلمان برای بازی دوستانه مقابل سوئد اعلام شد

سایت گل : یواخیم لو، مربی آلمان 22 نفر را برای دیدار دوستانه مقابل سوئد که چهارشنبه هفته بعد، 17 نوامبر برگزار می‌شود دعوت کرده است.
لو برای این دیدار که در شهر یوته‌بوری برگزار می‌شود چهار بازیکن را برای اولین بار به تیم ملی دعوت کرده است: مارسل شملتزر، ماریو گوتزه، لوییس هولتبی و آندره شوئرله.
به علاوه، کوین گروسکروتز و ماتس هوملز، دو بازیکن نسبتا بی‌تجربه بروسیا دورتموند هم دعوت شده‌اند. آندریاس بک مدافع هوفنهایم و پاتریک هلمز مهاجم بایرلورکوزن هم به تیم ملی برمی‌گردند.
لو گفت: «این بازی در سوئد فرصتی عالی برای آن است که بازیکنان جوان‌تر ارزش خود را ثابت کنند. آنها در این فصل نمایش‌های خوبی داشته‌اند و می‌توانند در آینده برای تیم ملی مفید باشند.»
غایبان بزرگ این بازی فیلیپ لام و توماس مولر از بایرن مونیخ، و مسعود اوزیل از رئال مادرید هستند. این سه نفر فصلی بسیار شلوغ داشته‌اند و به استراحت نیاز داشتند.

بازیکنان دعوت ‌شده به اردوی تیم ملی آلمان :

دروازه‌بان‌ ها:
رنه آدلر (لورکوزن)، مانوئل نویر (شالکه)

مدافعان:
آندریاس بک (هوفنهایم)، ژروم بواتنگ (منچسترسیتی)، ماتس هوملز و مارسل شملتزر (بروسیا دورتموند)، پر مرتساکر (وردربرمن)، ساشا ریتر (ولفسبورگ)، هایکو وسترمن (هامبورگ)

هافبک ‌ها:
باستین شواین‌ اشتایگر، تونی کروس (بایرن مونیخ)، ماریو گوتزه، کوین گروسکروتز (بروسیا دورتموند)، سامی خدیرا (رئال مادرید)، لوییس هولتبی (ماینس)، کریستین ترائش (اشتوتگارت)

مهاجمان:
مارکو مارین (وردربرمن)، آندره شوئرله (ماینس)، کاکائو (اشتوتگارت)، پاتریک هلمز (لورکوزن)، لوکاس پودولسکی (کلن)، ماریو گومز (بایرن مونیخ).

 

با تشکر از سایت هواداران تیم ملی المان در ایران

دانلود از دست تو حسین تهی و کامی R

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب ...

دانلود تک تک از سعید کرمانی

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب ...

دانلود می خوام برم زن بگیرم از ساسی مانکن

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب ...

تولدش مبارک

 

 

 تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک فیلیپ جونم 

 

تولد فیلیپ لام و تبریک می گم.

تولدش مبارک

 

 

 

 

 

 

تولد مارسل یانسن تبریک می گم.۲۶ ساله شدددددددددددد.