...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

رگه خواب محسن یگانه

 رگه خواب

رگه خواب این دل رو دست تو بوده

ترک های قلبم شکست تو بوده

رگه خواب این دل تو دست تو بوده

ترک های قلبم شکست تو بوده

منو با یه لبخند به ابرا کشوندی

با یک قطره اشکت به آتیش نشوندی

مدارا نکردی با دل واپسیمو ندیده گرفتی غم بی کسیمو

با این آرزویی که بی تو محاله یه شب خواب آروم فقط یک خیال

چه قدر حیف این عشق همین جور هدر شه یکی از من و تو( بره و در به در شه2)

باید سر کنم با همین جای خالی حالا تو نبودم بگو در چه حالی

مدارا نکردی با دل واپسیمو ندیده گرفتی غم بی کسیمو

با این آرزویی که بی تو محاله یه شب خواب آروم فقط یک خیال

Mohsen yegane

نظرات 2 + ارسال نظر
عطا جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ب.ظ http://www.sportyworld.blogfa.com

با یه مطلب جدید ۲ روزه که آپم خوشحال میشم نظر بدید

علی واحدی سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ق.ظ http://www.aliva-91.com

www.aliva-91.com
www.aliva-91.com
www.aliva-91.com

آپدیت شد !!
مشکل بایرن با شرکت لوفتانسا، اسپانسر بایرن
احتمال رفتن دمیکلیس
تقابل برمن و بایرن در دور دوم جام حذفی
بایرن به دنبال پدیده 19 ساله بلژیک
تحلیل کامل هفته اول بونسلیگا

حتما سر بزنین . منتظر نظر و تحلیلهای شما هستم.
هر مطلبی بفرستید بدون ویرایش مستقیم تو سایت قرار میگیره.
مرسی

چقد وبلاگ در مورد آلمان و بایرن و بالاک هست که بسته شده. دلم گرفت...
باید جمع بشیم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد