...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

 

 

 

بچه ها مثله اینکه کاره بدی کردم که حرفای انیتا رو نوشتم.در ضمن ثریا من الان بیمارستانم در ضمن هیچ کس حاله من و نمیفهمه من دارم چی می کشم.از همه ی دوستاشم معذرت می خوام که ناراحتتون کردم باشه ثریا این فیلم هندیه ولی انیتا واقعا حالش خوب نیست می خوای باور کن می خوای باور نکن.همتون و می گم بچه ها هر کی می خواد باور کنه بکنه ولی خدا من و انیتا رو با هم بکشه اگه دروغ بگم.و دلیلی واسه جلب توجه نمیبینم انیتا به اندازه ی کافی واسه خونوادمون عزیز دوردونه هست که نیاز به جلب توجه نداشته باشه.و دوستاشم خیلی دوسش دارن و باز هم نیاز به جلب توجه نداره این و یادت باشه خانم مثلا دوست. 

 

ببخشید بچه ها.من کاره بدی کردم که به حرف انیتا گوش دادم واسه ناراحت شدنتون هم واقعا عذر می خوام.پیام امید وارم زود تر خوب شی.

لیست ۲۲نفر دعوت شده به اردوی تیم ملی خودمون برای بازی با ایتالیا

به گزارش وب سایت کانون هواداران تیم ملی فوتبال آلمان در ایران یواخیم لو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان 22 بازیکن را برای دیدار دوستانه مقابل ایتالیا به اردوی تیم ملی فوتبال این کشور دعوت کرده است.
یواخیم لو برای این دیدار دوستانه که چهارشنبه بیستم بهمن در شهر دورتموند برگزار می‌ شود آرنه فردریش را پس بهبودی مصدومیت طولانی مدت این بازیکن از ناحیه کمر دوباره به تیم ملی فرا خواند و همچنین اسون بندر هافبک مرکزی و 21 ساله بوروسیا دورتموند را برای اولین بار به اردوی تیم ملی فوتبال آلمان دعوت کرد.

بازیکنان دعوت ‌شده به اردوی تیم ملی آلمان :

دروازه‌بان‌ ها:
مانوئل نویر (شالکه) - رنه آدلر (لورکوزن)

مدافعان:
آرنه فردریش (ولفسبورگ) - فیلیپ لام (بایرن مونیخ) - ژروم بوآتنگ (منچسترسیتی) - ماتس هوملز (بوروسیا دورتموند) - پر مرتساکر (وردربرمن) - مارسل اشملزر (بوروسیا دورتموند) - هایکو وسترمن (هامبورگ) - دنیس آئوگو (هامبورگ) - هولگر بادشتوبر (بایرن مونیخ)

هافبک ‌ها:
باستین شواین‌ اشتایگر (بایرن مونیخ) - ماریو گوتزه (بوروسیا دورتموند) - کوین گروسکروتز (بوروسیا دورتموند)، سامی خدیرا (رئال مادرید) - مسوت اوزیل (رئال مادرید) - کریستین تراش (اشتوتگارت) - اسون بندر (بوروسیا دورتموند)

مهاجمان:
میروسلاو کلوزه (بایرن مونیخ) - لوکاس پودولسکی (کلن) - ماریو گومز (بایرن مونیخ) - توماس مولر (بایرن مونیخ)  

 

الهیییییییییییییییییییییییییییی فداشون  

با تشکر از dfb.ir

زک جونمممممممممممممممممممممم

 

اسم کامل :zacharry david alexander efron  

ملقب به:zacyuisha,zefron

او متولد:۱۹۸۷ ۱۸ اکتبر.(۲۶ مهر ۱۳۶۶)

قد:۱.۷۹ س.م یا ۵.۶ فوت

محل تولد:سان لویس ابیسو. کالیفورنیا.

دوست دختر یا بهتر بگم نامزد:vanessa anne hudgens

خواهر یا برادر:۱ برادر به اسم دیلن ۴ سال از زک کوچیکتره یعنی 18 ساله هست

خانواده:مادر:استارلا و پدر:دیوید

 

حیوان خانگی:۲ سگ با نام های دریمر و پاپی و۱گربه به نام سیمون

حیوان مورد علاقه اش:لیگر(نژادی از شیروببر)

'گیتار و بیانو میزنه

عدد مورد علاقه : 8

رنگ چشم: آبی روشن

غذای مورد علاقه اش:سوشی,ساقه گندم

و این پسر 22 ساله توانسته افرادی چون :نیکول شویزینگر، پائولا ابدول،لوری لاگلین را با هنر نمایی خود له و ضایع کند ..... 

 

   

 

 راستی دوستای گلم وبلاگه من میاید به وبلاگه نیما (طرفدارای ادام لامبرت)هم برید نظر بدیداااااااا باشههههههه؟دوستای گلم