...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

دانلود stay with me

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

ادامه مطلب ...

دانلود سعید کرمانی ماتم

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

ادامه مطلب ...

دانلود وطنم

 

 

میدونید من با تمام المان گفتنام هیچ وقت ایران از یادم نمیره . 

این یه حسه وطن پرستیه .

 این اهنگه وطنم رو خیلی دوست دارم واسه همینم واسه شما می زارم. 

دوست داشتید برید تو ادامه مطلب دانلود کنید. 

 

 راستی خواهشا.التماستون می کنم نظر یادتون نره. 

ادامه مطلب ...

he is just for me

 

che akse khoshgeli che saati dari 

che khater khahaye khubi che arameshi dariiiiii

 

 

 

سلام.بر و بچ.من ابن عکس ها رو از وبلاگ پری جون گرفتم.وبلاگ با حالی.ادرس وبلاگش هم رو  عکس ها هست.و تو لینک هام. 

با تشکر از پری جون.