...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

خاطره ها از 25band

خاطره ها

تو هستی تو رویام،تو هستی تو قلبم

ولی رفتی و ندیدی حال خرابم

توی این دنیا، توی این عالم

زندگی بی تو معنا نداره

همه ی اون عشق و محبت حس این دل پاک من

چرا زیره سایه ی یک شب عشقمون از یادت رفت

گله دارم از تو خدایا چرا شد عشق از ما جدا

شب و روز از دوریش بسوزم

همه ی اون عشق و محبت حس این دل پاک من

چرا زیره سایه ی یک شب عشقمون از یادت رفت

گله دارم از تو خدایا چرا شد عشق از ما جدا

شب و روز از دوریش بسوزم

تنه من دیگه نایی نداره

با زندگی کاری نداره

من با اشک شب و روز واسه برگشتنت دست به دامن خدام

می بینم من که انگار توی قلبت نیست احساس

نمی خوای که برگردی پیشم

همه ی اون عشق و محبت حس این دل پاک من

چرا زیره سایه ی یک شب عشقمون از یادت رفت

گله دارم از تو خدایا چرا شد عشق از ما جدا

شب و روز از دوریش بسوزم

A`del

چرا  باید الان باشی تو خاطره ها؟

چرا سهممون از عشق فقط فاصله هاست؟

همه پیشه عشقشونن و من چی ها

باید از عشق بخونم و سختی هاش

وقته رفتن گفتم باشی بدون من خوش

دروغه که نگم بدون تو زندگیم میدون جنگ شد

اشتباه جداییمون این و منم دارم می گم

یاید فهمیده باشی که قصد کلماتم چی ان

شاید مه زده که من و تو گم شدیم شاید

فاصله زیاده با تو دور شدیم

باید این و بدونی که عشقم تویی

تو به سادگی رفتی ولی من امشب طوری

تو رویام که  فردا بر می گردی

اگه نیای شاید باید رگ بدم تیغ

پس برگرد که هنوزم در به درتم

می خوام مثل قدیما بزاریم سر به سر هم"

همه ی اون عشق و محبت حس این دل پاک من

چرا زیره سایه ی یک شب عشقمون از یادت رفت

گله دارم از تو خدایا چرا شد عشق از ما جدا

شب و روز از دوریش بسوزم

همه ی اون عشق و محبت حس این دل پاک من

چرا زیره سایه ی یک شب عشقمون از یادت رفت

گله دارم از تو خدایا چرا شد عشق از ما جدا

شب و روز از دوریش بسوزم

Tamin & A`del

این اهنگه قدیمیه واسه ۱ماه پیش شاید. 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

http://s1.picofile.com/file/6188699194/25_Band_Khatereha.mp3.html

نظرات 6 + ارسال نظر
جواد پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:46 ب.ظ http://www.allthings73.blogsky.com

اگه اذیتتون کردم تا حالا ببخشید
من جوادم
خواستم بگم من دیگه آپ نمیکنم
شاید یه روز برگردم
درضمن تیم خوبی در آینده با این جوون ها دارید
سوئد خیلی شانس اورد که نباخت
من عاشق مولر هستم
یه خواهش که جان من انجامش بدید
باش
لطفا به این سایت رفته

نام خارجی چندین بازیکن را به خارجی میبینید

لطفا بگردید

نام فرهاد مجیدی را نیز پیدا کنید و به این بازیکن رای بدهید

به این طریق

روی نام او کلیک کنید و به پایین سایت رفته و کلمه خواسته شده را نوشته و بزنید

تا فرهاد مجیدی از ایران جزو محبوب ترین بازیکن جهان قرار گیرد

ممنون

http://www.iffhs.de/?b002ec70a804f4cd003f09

www.dtd.ir جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ق.ظ http://www.dtd.ir

- با سلام دوست گرامی
سیستم تبادل بنر وترافیک دی تی دی با هدف بالا بردن امار سایت شما و سامان بخشی به سایتها افتتاح شد این سیستم به تمامی افرادی که تا تاریخ 30/8/89 در این سیستم ثبت نام کنند 1200 امتیاز رایگان هدیه می دهد لطفا برای اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه فرمایید
www.dtd.ir
info@dtd.ir
نمایش ریز امتیازات ، تعداد کلیک ها و تمام اطلاعات مورد نیاز در حساب کاربری هر عضو
- ثبت بسیار دقیق و کامل امتیازات شما به همراه نمودار گرافیکی

Amir پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ب.ظ http://amir1370-elisa1374.blogsky.com

kheyli khoob bood khosham oomad khanoomi

حمید یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ب.ظ http://www.Hamkelasi-Bia2.blogfa.com

سلام، خسته نباشی.
بابت مطلبت ممنون، لازمش داشتم.
خیلی ممنون

tamin.25Band دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:04 ب.ظ http://facebook.com/tamin.25Band

سلام عزیزم خوشحالم از این که این همه طرفدار خوشگل مثله شما دارم
عزیزم ۲ تا مشگل توی متن آهنگم دیدم
۱ شاید نهضت که من و تو گم شدیم شاید
که این اشتباهه این درستش هست
شاید مه زده که من و تو گم شدیم شاید
۲ اگه نیای شاید باید رگ ببنمدی
این هم صحیحش اینه
اگه نیای شاید باید رگ بدم تیغ

تهمینه جون الان خودتی؟یا من عر عر؟؟؟؟؟باشه این ا رو فهمیده بودم حو.صله ی تصحیح شو نداشتم

آیدا پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:27 ب.ظ http://aidaresanblogfa.com

از سایت بسیار خوب شما متشکرم
به وبلاگ من هم سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد