...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

آهنگ علی لهراسبی

فاصله ها

اگه فاصله افتاده

اگه من با خودم سردم

تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم

چه آسون دل بریدی از دلی که پای تو گیره

گه ازین بدترم باشی واسه تو نفسش میره

نمی ترسم اگه گاهی دعا مون بی اثر می شه همیشه لحظه اخر خدا نزدیک تر می شه

تو رو دسته خودش دادم که از حالم خبر داره که حتی  از تو چشماشو یه لحظه بر نمی داره

تو امیده منی اما داری از دست من میری با دستای خودت داری همه هستی مو میگیری

دعا کردم تو رو بازم با چشمی که نخوابیده مگه میزاره دل تنگی مگه گریه امون میده

مریضم کرده تنهایی ببین حالم پریشونه اونقدر اشک می ریزم گه برگردی (که برگردی)

به این خونه

حسابش رفته از دستم شب هایی رو که بیدارم

شایداز گریه خوابم برد برات در ها رو باز میزارم

نمی ترسم اگه گاهی دعامون بی اثر میشه همیشه لحظه اخر خدا نزدیک تر می شه

تو رو دست خودش دادم که از حالم خبر داره که حتی از تو چشماشو یه لحظه بر نمی داره

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ب.ظ

خییییییییییلییییی توووووپ بوووود بششششششر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد