...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

25band "tamin & a`de"l

 از من نگذر نمی تونم

عاشق تر از قبلم بمون تو پیشم

دور از چشات هرگز آروم نمی شم

عاشق شدن خوبه  اگه عشق تو باشه

تنهام نزار تا بی تو دنیان از هم نپاشه(2)

از من نگذر نمی تونم چون وابستس به تو جونم

محتاجم به نفس هاتو( اخه دور از دستات تو زندونم2)

A`del

"هی نمی دونی چه خبرت نمی تونم حرفامو یه نفره بگم

حق داری بری برو من که جای تو نیستم

داری فک می کنی که دیگه من مالتو نیستم

کاش می شد چمارو بست باز کرد و به راحتی به روزای قبل باز گشت

ما ها کناره هم بدون هیچ درد و رنجی

غصه ای نبود نه جرو بحثی

چیه می خوای بهم بگی باورش سخته

کیه اونکه کناره  تو تا تهش نشسته

اونکه دیونته مثه نفس نزدیکه به تو

میگه با تو بودن درداشو تسکینه یه عمر

نزدیک اگر باشی غرق تو میشم دور از چشات هرگز اروم نمی شم

از قلب من دوره آخه تویی امیدم (دیگه دوریت محاله واست  جونمو میدم2)

از من نگذر نمی تونم چون وابستس به تو جونم

محتاجم به نفس هاتو( اخه دور از دستات تو زندونم2)

از من نگذر نمی تونم چون وابستس به تو جونم

محتاجم به نفس ها تو( اخه دور از دستات تو زندونم2)

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:59 ب.ظ

dar bi kiarane zendegi 2 chiz afsunam mikonad.abie aseman ke mibinamo midanam ke nist. va khodai ke nemibinamo midanam ke hast

dahehaftadi سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:05 ب.ظ http://daehaftadia.blogfa.com

ممنون بابت زحمتی که کشیدین
خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد