...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

خوش امدید

سلام دوستان 

 

خوش اومدید.مطالب رو طی روز های اینده میذارم.مطالب خوبیه.پشیمون نمیشید

نظرات 8 + ارسال نظر
نیماد سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:31 ب.ظ

امیدوارم باشه.
موفق باشین

سارا شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ب.ظ

چه وبلگه قشنگی افرین

مجتبی پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ق.ظ

سلام.
چرا وبلاک شما به روز نیست تا حالا چند نظر فرستادم ام هنوز تایید نشده .امدوارم کارهای بهتری از شما ببینم

نگین شیرآقایی یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:22 ب.ظ http://www.iutab.com/

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه
من ازتون دعوت می کنم که با من تبادل لینک کنین میتونی لینکتون رو خودتون اضافه کنین و اتوماتیک ثبت بشه
یه موقع با لینک باکس اشتباه نگیری این یه قسمت تبادل لینک سایت ماست همین وقتی اومدی اون بالا سمت راست نوشته تبادل لینک یه بنره روش کلیک کن و به صفحه تبادل لینک ما برو و لینکت رو اضافه کن
اگر هم نتونستین بگین خودم اضافه کنم منتظر ثبت لینک شما هستم
یاحق

ممنون خودتون برام درست کنید.مرسی

ali_sharare چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ب.ظ

nazarate manam taied nemishe! hitler yadet nare by

عطا یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 ب.ظ http://www.sportyworld.blogfa.com

من شما رو تو لینک هام گذاشتم شما هم منو با نام دنیای ورزشی بذارید

real GERMANYgirl چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:03 ب.ظ

فکر کنم تو دو قرن پیش بدنیا اومدی یعنی تو هنوز نمی دونی که واحد پول المان خیلللللی وقته که به یورو تبدیل شده؟؟؟؟؟ اسمتو گذاشتی جرمنی گرل
که البته لیاقتش رو نداری
بیچاره اسم کبیر المان که تو با جسارت کامل رو خودت گذاشتی برو خجالت بکش

ali sharare چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ب.ظ

salam.omadam begam 28bahman halam bad bod.ma ke raftim vali engar hamishe onjam.yeki omade kenaram ke mese zabli aziyatam mikone.monteha dige dir shode.400ta seke oftadam.bahaye sangini dare.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد