...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

...*من و المان...*

*ورود اسپانیایی ها ممنوع!این جا جایی برای ان ها نیست*!

بردن جام به قیمت خالی کردن عقده

سلام.

امروز به جای اینکه آهنگ خواننده ها رو آپ کنم می خوام از نامردی داورایی بگم که برای اینکه تیم کشورشون

قهرمان بشه کار اصلی خودشون و انجام نمی دن.

می خوام از داوری بگم که تو همون بازی دوم المان کلوزه رو اخراج کرد سره هیچ.ولی بازیکنی رو اخراج نکردن

که روپایه پودولسکی به شدت خطا کرد حتی به اون کارت زردهم ندادن.

می خوام از تنفری بگم که به اسپانیا دارم.

تمام جام به نفع اسپانیا بود.

چه طور منه دختر که به قول پسرا هیچی از فوتبال سرش نمی شه فهمیدم که پنالتی صد در صد المان و نگرفت.

می خوام بگم وقتی برم المان حقشون و می گیرم شده به قیمت جونم.

این کار فقط یه بار نبود تو یه بازی دیگه ای هم بودتوی بازی قهرمانی اروپا.المان و اسپانیا روبه روی هم قرار

گرفته بودند. گلی که اسپانیا زدافساید بود اما هیچ کس هیچ نگفت.

الانم خوش حالم که اسپانیا جریمه شده.فوتبال اسپانیا وحشی تا جوانمردانه...............اما فوتبال المان منطقی تا

وحشیانه.

المان همیشه قهرمان بود و هست.

المان تو همه جام ها حد اقل تا1/2 نهایی رفته و رتبه های خوبی هم کسب کرده و حتی جامم ببرده. اما اسپانیا این

دفعه اولین باری بود که تا نهایی رفته از نظر من و خانوادم اسپانیا عقده ی جام داشت و یک فوتبال احمقانه ارائه

داد.

یک تیم چه طور می تونه جام و ببره در حالی که بازی اولش رو از شیلی و بعد از سوئیس باخت.

حالا شما قضاوت کنین این جامی که اسپانیا گرفته حقشه من که می گم حقش نیست.

تو گروه داوری فکر کنم 3 نفر اسپانیایی بودن.اونا فقط می خواستن عقده ای که سال ها داشتن و خالی کنن فقط

همین.

منم ناراحت نیستم چرا المان باخت ناراحت از اینکه اسپانیا ناجونمردانه برد.همین

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد سام چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 ب.ظ

سلام بلاگ خوبی دارید. اگر مایل باشید تبادل لینک کنیم
این بلاگ منه
http://web-design.blogsky.com

درضمن GO GO Spain

پیمان شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:12 ب.ظ http://gameoftown.blogfa.com

وبلاگ خیلی جالبی داری. حاضری تبادل لینک کنیم؟

عطا چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ب.ظ http://www.sportyworld.blogfa.com

من به عنوان یه بی طرف که طرفدار بازیه خوبه میگم کاشکی سه تا جام داشتیم یکی واسه آلمان یکی واسه اسپانیا و یکی هم واسه آرژانتین آخه این دو تا حیف شدن من تو یک چهارم و نیمه نهایی دیگه طاقت دیدم بازی و باخت یکی از این ها رو نداشتم و بازی رو نگاه نکردم ولی از طرف یه علاقه مند به فوتبال میگم آلمان یه فوتبال منتقی-آرژانتین یه فوتبال کلاسیک و اسپانیا یه فوتبال مدرن و تیمی رو بازی کرد و هر سه مستحق جام بودن و اشتباهات داوری هم شیرینیه بازیه!
اسپانیا هم کم نداشت ژاوی و تورس و ویا و کاسیاس و پویول و پیکه و اینیستا و دل بوسکه و...

سید پوریا مهدوی سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ب.ظ http://www.merag00.blogfa.com

به به معلوم آدم پری هستی آفرین آریایی خوشم اومد امیدوارم همینجوری ادامه بدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد